Nikamo Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Altså, jeg har en syklus på 28 dager. Etter å ha sluttet på p-piller for noen måneder siden, har jeg liksom aldri funnet eggløsningen - begynner såklart å lure på om jeg faktisk _har_ eggløsning... I teorien skal den jo være 14 dager før neste mens, men ut fra det jeg tror er eggløsningssmerter, så lurer jeg på om den kanskje er litt tidligere enn det. Jeg prøver nå med eggløsningstester; begynte på dag 12 som det stod i bruksanvisningen. Da fikk jeg en teststrek som var litt svakere enn kontrollstreken. Tenkte da at den ville være sterkere neste dag, men mandag var den litt svakere, og enda litt svakere i dag... Beveger jeg meg liksom bort fra eggløsning igjen da eller? (Klønete beskrevet!) Kan jo virke som om jeg hadde eggløsning søndag - eller til og med enda tidligere... Blir så usikker på når jeg da bør begynne å teste? Ser i hvert fall ut som om vi har gått glipp av eggløsning denne måneden også - eller kan teststreken plutselig bli sterkere igjen??
Gjest Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Kan se slik ut, det kan godt hende ud hadde el på dag 12, men da ville testen vært positiv på dag 10 eller 11. Det kan hende du har en litt lengre lutefase..... så test fra dag 9 og utover.....
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Enig med Bell her, virker kanskje som du har lang lutalfase, altså lengre tid mellom el og mens enn mellom mens og el. Hadde startet testing tidligere neste mnd ja. Lykke til!
Nikamo Skrevet 30. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2009 Tusen takk for svar jenter! Tror dere er inne på noe, ja - får starte testingen tidlig neste mnd Eller rett og slett stole på kroppen min i stedet for å tolke tester...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå