Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Noen som har hørt om eller har erfaring med Lipolyse-terapi ?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Er det den soyaoppløsnininga man sprøyter inn, som skal løse opp fettcellene? Venninna mi driver med å sette botox, juvaderm m.m på folk, og driver nå å tester ut lipolyse på seg selv for å se om det funker, før hun tilbyr kunder det. Skal vissnok ta et par måneder før man ser ordentlig resultater. Jeg har mine tvil, men har du råd, så kan du jo teste det ut. Hun ble full av sorte/lilla/gule blåmerker og hovna opp(50 stikk på hvert "håndtak" i midja), så særlig vakker blir du ikke seende ut de første dagene ihvertfall. Siden det er soyabasert er det sikkert ikke farlig, men jeg kan forsvinnende lite om dette, så ville ihvertfall lest me grundig opp på det før jeg testa hadde jeg vært deg. Forøvrig kan trening og godt kosthold gjøre samme susen på de 2 månedene det evt. måtte ta å vente på effekt fra lipolyse. Good luck!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå