Venter på lite knøtt : ) Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Merker dere fysisk at temperaturen øker eller synker, eller er det kun termometeret som kan gjelde som "bevis"? Og kan man føle seg kald selv om temperaturen øker? Bare lurer så fælt. : ) Har vært skikkelig frysepinne etter EL og er normalt ganske varm mellom El og mensen. Temper ikke, så dette er bare "følt temperatur"
K ♥ tærten Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Hei. Jeg temper, men merker ingen forskjell fysisk. Jeg pleier å passe på at magen/underlivet ikke fryser og holder seg varmt. Men merker som sagt ikke hvordan tempen kommer til å være.
Venter på lite knøtt : ) Skrevet 29. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2009 Takk for svar. Blir jo bare så nysgjerrig på alle mulige symptomer. Har frøset helt enormt i det siste og lurer på om det kan være et tegn, i kombinasjon med andre tegn og altså ; )
Eurecaღmed spireღ Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Et av mine første tegn når jeg var gravid, var denne frysingen, en feberfølelse om kveldene... Når jeg tempet hadde jeg nærmere 38 i temp. Trodde jeg var syk, men var "bare" gravid.... Nå prøver igjen, venter på TR som ser ut til å holde seg vekke. Har hatt disse frysebyene igjen i to dager nå, temp. på rundt 38.... Så får vi se om noen dager, om det er tilfeldig el om det er et grav tegn. Til lykke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå