Gå til innhold

Hvor stikker dere på magen? Fire sprøyter hver kveld...Hjelp igjen!

Anbefalte innlegg

jeg stikker

Puregon (x2)

Menopur

Klexane

Stikker dere samme sted?

Alle på magen?

Klexane i sidene er helt grusomt nemlig...

Bytter dere sider?

Fått noen råd fra legene?

Hjeeeeelp!

Fortsetter under...

hei kjære deg:)

jeg holdt på som deg forrige forsøk...jeg stakk alle i magen ja men selvfølgelih ikke på akkurat samme plass..

klexanen er en skikkelg svier! den syns jeg var best sånn ca ett par cm under navlen og litt til siden...litt vrie å få inn der men det svei ikke så jævlg der!!:)

satt gjerne 2 sprøyter på ene siden av navlen en kveld og de to andre på andre siden også byttet jeg sånn annen hver dag....og dette var helt greit:)))

lykke til:)

Jeg har bare satt Fragmin og Menopur/Puregon samtidig. Fikk ikke beskjed om at de skulle stikkes på spesielle steder på magen bortsett fra i "mageflesket". Jeg ble så full av blåmerker at jeg til slutt stakk der hvor det var "plass" ledig.

Lurer på om det står at man skal stikke annenhver side i pakningsvedlegget, men kan ikke skjønne at det skal ha noen praktisk betydning ...

..men hvorfor Puregon to ganger? Så stor dose har du vel ikke?

Det er "bare" å stikke litt rundt omkring i mageflesket og prøve å variere sted så godt du kan, til høyre, venstre og under navlen.

Takk for svar!

Klexane skal bytte side står det. Den svir noe så inni hampen i sidene så oppdaget sist etter innsetting at det gjorde mindre vondt under/rundt navlen...

TIPS!

Puregon skal jeg ta 150ie av...og kjøper alltid 300ie sprøyter...vi stiller inn pennen på 150ie to ganger og tredje gangen er det en liten slump igjen. Vi sparer faktisk en del penger på å stikke to ganger når vi har to slumper igjen...har fått ut opptil 130 ie fra slumpen på 300ie!

Vi svir av rundt 20 000 på medisinene fordi jeg trenger så høye doser...

Altså:

Stikke alle rundt navlen, men bytt side...

Takk damer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...