Slæsh84 Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Litt tidlig ute,men greit å begynne å tenke litt hva en skal ønske seg til de små.. Det er jo tanter,onkler,besteforeldre som begynner å lure litt på hva de "trenger/ønsker seg".. Jeg tenker både klær,leker ol... Jentå mi e 19mnd i desember å lure på om dere har forslag hva som er "lurt" å ønske seg til jul? Hva leker disse små med i den alderen 1,5-2år?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 duplo dukke /-vogn /-seng lekekjøkken
Helann og lillebror Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Akebrett med høy rygg. Fargestifter / malesaker. Lite bord med 1-2 stoler til. Bilder / sengetøy til rommet. Bøker. Signerer ellers hun over - jenta vår på 18 mndr er kjempeglad i både dukkevogna si og duploklossene!
lille sprelle Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 vi hadde i tillegg ønsket oss sånn trehjulsykkel med håndtak til å dytte om vi ikke hadde fått arvet en. Gåbil har vi kjøpt (sånn med masse stæsj) og det er veldig stas - visstnok til de er 4-5 år (prøvde å arve fra 3-4åringer men fikk beskjed om at de fremdeles var veldig populære)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Det samme lurer jeg på til gutten min så kom gjerne med fler forslag folkens! Er lekekjøkken for jenter?
Helann og lillebror Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Kjenner flere gutter på 1-3 år som har lekekjøkken og bruker det mye:-)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #7 Skrevet 30. september 2009 Vi kommer til å sette bøker veldig høyt på lista da hun leser hele tiden. Utenom det liker hun biler og bygger mye lego. Det er det vi kunne tenkt oss mer av når det gjelder andre ting enn klær. Sånn briotralle er kjempepopulært hos barn i den alderen. Spesielt hvis man kan legge noe oppi og trille tur med det. Noen jenter begynner å få interesse for dukker, gutter for biler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå