-68mamma Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Ser vi er ikke mindre enn 9 stk (!) som har IKM på søndag !!!! Vi må jo bare ha en masse-testing på mandagen ?! :-) Alle teste på likt - hadde vært supergøy ! Statistisk sett så skal vel iallefall 2-3 av oss være gravide denne måneden - hadde vært kult om det var enda flere.
M@msen Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Tenkte jeg skulle teste på mandag jeg også, burde vel vente til onsdag, men trur ikke jeg klarer å vente... IKM på onsdag...
monca*84*j12 Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Jeg må teste før.. For jeg er ivitert på fest ¨på Lørdag
J -76 Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Heisann! Jeg har helt tullet syklus etter MA, og får som regel TR før IKM dagen, så denne gangen prøver jeg å ikke teste før søndag. Jeg tror sannsynligheten for at TR dukker opp før er størst siden det bare er tull og rot her i gården, pergo neste! Lykke til alle sammen!
lille_Harepus Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 skal prøve å holde meg til mandag.. Hmm, spørsmålet er om jeg klarer det. Tror nok det blir en liten test på lørdag eller søndag.. hvertfall en på mandag omTR ikke er kommet til kvelden. (pleier å være ganske pålitelig.)
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 jeg har også ikm på søndag! joiner her jeg! skal ta blodprøver på sykehuset i morgen,..så vet ikke når jeg får svar på det, men ellers klarer jeg ikke vente lenger enn søndagen tror jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå