eja Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Jeg er nå 10+5, og har fortsatt "menssmertene" som så mange her snakker om. De kommer og går litt, og er til tider ganske sterke. Jeg hadde en bitteliten blødning i uke 5 (lyserosa utflod), som sannsynligvis hadde sammenheng med samleie og ømfintlige slimhinner. Har vel derfor liten grunn til å være nervøs, men det er man nå litt likevel... Så det jeg lurer på er om det er vanlig å ha disse smertene fortsatt i uke 11? De siste dagene har jeg også fått "strekk" nederst i magen et par ganger, når jeg har reist meg fort eller snudd meg i senga. Håper noen har noen erfaringer å dele med en nervøs sjel
Belle85+Aprilgutt10+Maispire12 Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Jeg er 10+4 og har innimellom murringer i både mage og underliv. Kjenner det som regel en gang om dagen. Ikke kjempevond, men heller ikke behagelig. Opplever også strekk i magen hvis jeg bøyer meg eller reiser meg opp kjapt. Ellers så er brystene ikke like øm som før, men min "venn" kvalme er der fremdeles selv om jeg har hatt noen dager hvor jeg fungerer som menneske. 5 uke med kvalme nå. Håper den kan forsvinne snart.
gullegget Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Det er ikke rundt livmor du kjenner stikkingen og strekket? Hvis det er det, så er det festene til livmora som strekker seg. Jeg kjenner det ut mot hoftebena og nederst på magen. Kommer når jeg stresser eller gjør brå bevegelser. Det er ikke farlig:) Husker ikke når det gir seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå