Drømme Stress ned-mamma Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Siste to ukene... Murring og verking i både mage og rygg. Litt div. plasser i nedre del av magen. Og no forferdelig stikking bak "pelsen"...hehe....av mangel på bedre ord akkurat nå.. Min første tanke var jo cyste®, (pco f.eks, på cd 62! blæh), men siden stikking og vondter flytter på seg, så vet eg ikkje..... Skikkelige kramper altså..fytti katta. Bombesikker på mensen kommer, men så gjør den ikkje det... Hadde litt blodspor i utfloden forrige uke og en bitteliten blødning et par timer på fredag... Har jo tenkt på el og da, men det var da måte på kor vondt en ska ha! Og så lenge? Og dessuten har tappen vært hard og lukka...langt nede..nå er den liten og oppe...fremdeles hard..tvilsomt med el då.... Uff...like ikkje når eg ikkje vett ka som skjer.......testene e og blir negative... (kan vel se en skyggestrek når eg legger godviljen te då men...negativ ja...)
Sormila Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Hei. Dette høres ganske likt det jeg har hatt denne mnd. Har hatt rare menssmerter og stikking i ca 2 uker. Jeg tenkte også på cyste. Har aldri hatt dette før så noe må jo være galt. Jeg fikk mensen på søndag,to dager for seint, så en eventuelt graviditet kan vi se bort i fra. Våknet flere ganger i natt av smerter, noe som ikke har skjedd tidligere under mens.Tror jeg bestiller meg legetime i morgen. Dette hjalp ikke deg så mye,men jeg lurer også på hva dette kan være. Siden du ikke har fått mensen enda kan du jo kanskje være gravid?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 29. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2009 Hatt cyste før, men det var lengre oppe i magen og hadde ingen sammenheng med eggstokker o.s.v. Den merka eg ingenting te...helt fram te den begynte å vokse seg stor. Hehe... Så..ja...eg e like klok som deg i grunn... ...og har tatt utallige tester som viser neg...hatt et par svaaaaaak svake positive tester ved to anledninger, men flest negative....det e liksom for teit..e jo tross alt ein måned over ikm eller no sånn da så.....Komme meg til en gyn eg og ettehvert...legen min bare fnyste av meg omtrent! Dumme idiotlege. Noen andre som har peiling??? Vært borti noe lignende??
Eurecaღmed spireღ Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Hei sann, jeg bare kom til å tenke på om du kanskje er gravid utenfor livmoren? Mest sannsynlig ikke, men kjenner en som ble skikkelig syk av det, hvor egglederen sprakk....Hun ante ingenting, følte seg litt gravid, men ingen tester viste noe, og mens uteble. Jeg vil for all del ikke skremme deg, men skader ikke å skjekke. Du har jo hatt positive tester og så negative, så noe rart er det.....?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 29. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2009 Har det i bakhodet...! Men var jo liksom hos legen min da så...ikkje at han va noe som helst behjelpelig!! Men som sagt. Eg har det bak ørene her, og kjenne ette ka type vondt eg har. Om det e "akutte smerter" eller bare kramper og ufarlige ting. Har ikkje hatt noen sånne skumle smerter, og sko eg kjenne noe så blir eg ikkje sein om å kontakte legevakt.
Eurecaღmed spireღ Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 blir spennende å følge med, mest sannsynlig har vel syklusen tullet seg litt, og det betyr jo faktisk at du kan være gravid, men det kan ha skjedd på et senere punkt enn antatt. Blir spennende å se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå