Gå til innhold

Noen råd jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg litt råd fra dere kloke damer jeg.

Utskrapning for 5,5 uke siden. Følte jeg hadde el mandag for en uke siden. Tester for el, men aldri fått positiv test, ikke den måneden jeg ble gravid heller. Tok i dag en g-test som var negativ, men tok så el-test i samme urin og den ble positiv?? Er det el tro, eller kan jeg faktisk være gravid? Skal jobbe i natt og mannen kommer hjem rett før jeg skal dra, bør jeg kaste meg over mannen og ta en rask runde før jobb i tilfelle det er el?? Hva tror dere jenter?

Redd for å håpe for mye, men føler meg faktisk litt gravid, men tror nok det er mer fordi jeg virkelig håper jeg er det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mmm vet dessverre ikke, men sex høres jo hyggelig ut ;)

Lykke til

Skrevet

Heisann. Kan godt være du er gravid,men ikke ha for store forhåpninger. Jeg trodde og jeg var gravid igjen nesten 6 uker etter ma,og eggløsningstestene ble pos og neg om hverandre. Grav symptomer hadde jeg også. Ble skuffet da mensen dukket opp like etter. Etter mens fikk jeg aldri positive eggl.tester, så lurer på om jeg virkelig har hatt el denne mnd. Ikm er ventet til frdag, tester negativt på grav tester.Kroppen virker å bli veeldig snål etter min ma. Men krysser fingre for deg. Men ville bare si at jeg ble skikkelig lurt, og skuffelsen ble dermed veeeldig stor. Håper min tr dukker opp til fredag slik at jeg iallefall får 28 dgr syklus igjen. klem og lykke til.

Skrevet

Takk for svar jenter.

Skuffet blir jeg nok, lengter sånn til å være gravid igjen, men er også livredd for om jeg skal miste igjen. Uansett så er det viktig for meg å se at jeg kan bli fort gravid.. Dagene går så sakte..Syntes de siste måneden har vært veldig tøff psykisk.

Kroppen blir vel lit rar etter en ma, så man får jo ikke gjort noe fra eller til.

Hadde veldig tro på at du, katta76, ble gravid første måneden, håper det klaffer snart for deg og håpet er jo ikke ute enda da:-)

Man får jo veldig håp når man leser overalt at man skal være så fruktbar etter en ma/sa da..

Krysser fingrene for dere alle sammen jenter, og for meg selv,

Skrevet

krysser alt jeg har for deg og. Stooor klem

Skrevet

spørs om det er eggløsning da, siden g-test var negativ og el-test var positiv. ;)

Men smør deg med tålmodighet....jeg mistet i april, var ca 8 uker på vei. Vi har kjørt på både før, under og etter el...hver mnd. men skjer ingenting. Er så lei! Så nå i forrige mnd, og denne mnd så har jeg ikke orket å sjekke eggløsning el noe. skjer det så skjer det1 ;) Men håper du har hellet med deg! :) Lykke til.

Skrevet

Det er så trist å miste.

Har bestemt meg for at jeg ikke skal bestille flere el-tester nå. Får nok bare ha sex når jeg vil og føler for det, så får det skje det som skjer. Tar litt på å ha pliktsex også. Men har jo så lyst til å bli gravid igjen, men må nok smøre meg med tålmodighet ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...