Gå til innhold

IKM i dag.

aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

mensen har ike dukket opp og tok en test men gjorde det helt feil. hadde for lite veske på den så må vente til i morgen før jeg får vite sikkert. skal kansje spare opp så mye urin som jeg klarer å ta meg en tur på kvelden, men sannelig ikke lett når man springer på do nesten hver time.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende da :) Lykke til! Måtte testen lyyyse GRAVID!!

Jeg tok en negativ test i går, 3 dager för IKM, så nå venter jeg bare på den hersens tanta... :/ Men så er det bare å starte opp igjen med friskt mot! :)

Skrevet

ja jeg er bare i tvil nå. får håpe på det beste men er forberedt på det værste. ta en ny test du :) kan hende det bare var testen som ikke ville slå igjennom. kjøpte min første digitale CB i dag. så den skal jeg prøve meg på i morgen. nå haper jeg ikke mensen kommer i løpet av dagen eller dukker opp forseint.

Skrevet

Hmmm.. kjöpte meg faktisk en test ï dag, men den tenkte jeg å bruke neste periode. Regner slaget som "tapt" denne pp, gitt :/

Da får vi x-e fingrene for at det går veien for deg :-)

Skrevet

ja jeg har plutselig begynt å slokne på sofaen. når som helst på kveldene. jeg våkner opp timer etter på eller ei stund etterpå og ikke aner helt hva som har skjedd.... akutt trøtthet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...