katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Har ikm til fredag,men ingen symptomer lenger og tester som er blendahvite. Så nå er det bare å vente på at tr skal dukke opp. Håper bare ikke jeg har fått en syklus på 6 uker istedet for 4. Fikk mensen 6 uker etter ma-en, hadde el tror jeg for 2 uker siden,men fuktigheten har ikke kommet før nå. Føler kroppen lurer meg litt her. Er noen her som har fått annerledes syklus etter ma/sa? klem
Gjest Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Utskrapning 21.aug., fortsatt ingen mens her... Liiiiiitt utålmodig.. ) Tror den kroppen er i stand til litt av hvert, på tide den skjønner at d er baby den skal lage.. )
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 29. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2009 Huff,ja tok 6 uker for meg,håper bare ikke syklusen blir forlenget.
J -76 Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Hei kjære katta! Jeg har hatt tull i syklus etter MA. Gynekologen min mente det var ganske vanlig. Jeg har fått pergo, og går det ikke denne ppèn skal jeg forsøke det neste måned. Håper kroppen din kommer fort i gang igjen klem J
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Hei og takk for en superhyggelig lunsj i dag:) Det er jo ganske vanlig å få litt tull i syklusene i starten.. Hos meg ble det jo motsatt. hadde bare tullete sykluser frem til exu i april og siden da er jeg plutselig på 25-28 dagers sykluser. Kroppen er rar.... Men husk at håpet er ikke ute før tanta kommer vettu:) Jeg har også kjøpt 20 billigtester og en cb vanlig i dag. Kjøpte de av stolt mamma her inne som nettopp har fått 3 positive tester:) Så får jeg tantebesøk nå så har jeg i alle fall et lager til neste pp:) Lykke til snuppa!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 29. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2009 Tusen takk for svar jenter. Får bare se hva som skjer de nærmeste dagene. Masse lykke til til dere også. Stooor klem Maddemor, var utrolig koselig å bli kjent med deg i virkeligheten også,dette må gjentas. Ja så du la inn bud på tester ja hehe. Håper virkelig du tester positivt før du reiser til Italia!!! Ha en flott kveld. Her pakker mann og minn sønn som reiser til Oslo i morgen. Kun meg og min stesønn igjen her. Stoooor klem til deg
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 30. september 2009 #7 Skrevet 30. september 2009 He he, ja testene ble sendt i går de, så hvis de kommer i morgen, blir det vel testing i dagene fremover likevel tenker jeg:) Det som er så dumt med at jeg ble testoman denne pp er at fallhøyden blir så innmari stor..... Men men, det kommer jo nye pp, så jeg håper jo vi klarer å få det til på de 6 mnd vi har fått av sykehuset nå før evt nye pergorunder og IVF i alle fall:) Stoooor kelm til deg også!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 30. september 2009 #8 Skrevet 30. september 2009 Hallo igjen kjære jenter) En liten stund siden jeg har vært her inne og skrevet noe, men er hver dag inne og leser så man holder seg jo oppdatert.....hehe Ble så forkjølet noen dager, vondt i halsen, litt øreverk og feber. Også hadde jeg noe nattvakter og da kommer man liksom litt i ulage..... Ser du har kjøpt ny tester katta76:) Tok selv en test i dag, og den var negativ. Men mulig det er alt for tidlig. Testet positiv eggløsning så sent som frem til formiddag sist mandag. Første positiv eggløsningstest var lørdag, så var den negativ kl. 1300 på mandag.....så er litt usikker på når egget da slapp????? Så det er fortsatt litt håp noen dager til føler jeg........ Klem fra meg:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. september 2009 Hei min kjære venn. Jeg har savnet deg her inne. Håper du føler deg litt bedre både fysisk og psykisk. Jeg venter ikm på fredag. Har ingen symptomer, og tester negativt. merker at tr snart kommer på besøk, så må nok på en ny prøverunde ja. Håper så veldig på at det klaffer for deg denne mnd, og at alt vil gå bra med både spiren og deg. Du er mye i mine tanker. Krysser alt jeg har for deg. Masse lykke til. Stooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå