Plingeting Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 herlig.. alle korta.. bursdagspenger.. tilgodelapper.. herlig!!!!!!!!!!!
Mammaen til Isak Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 vimsa ;o) hihi Nytt førerkort mener jeg å huske kostet rundt tre hundre kroner
Musemor med tre søte små Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Jeg googlet på nytt førerkort og fant følgende Hva gjør jeg når jeg har mistet/blitt frastjålet førerkortet mitt? Svar: Førerkortet må meldes tapt enten til politiet eller trafikkstasjonen. Du får utstedt en midlertidig kjøretillatelse for 3 måneder. Hvis førerkortet ditt ikke er kommet til rette innen en måned, kan du henvende deg personlig til en trafikkstasjon, forevise gyldig legitimasjon, levere den midlertidige kjøretillatelsen og bestille nytt førerkort. I spesielle tilfeller kan du få utstedt duplikat straks uten å gå veien om midlertidig kjøretillatelse. Dette gjelder når det er åpenbart at førerkortet er tapt for alltid eller førerkort er nødvendig for kjøring i utlandet. Finner ikke noe om hvor mye det koster, men dersom du får førerkort for første gang koster det kr 200,-. Vi tro det koster det samme.
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 jeg betalte 395,- for 3 år siden, når jeg mista lommeboka. Jeg burde vel strengt tatt hatt nytt nå også, siden jeg har bytta navn... bare glemmer det!
En_av_hver Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 Det kostet 295 kr for et par mnd siden. Hvis du skal kjøre bil før du får nytt, må du ha en midlertidig kjøretillatelse i mellomtiden. Det får du hos nærmeste politi. Ta med id med bilde. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå