Gå til innhold

hei jenter :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ei jente på 20 år med herlig mann på 26,han er far til en super skjønn liten gutt på 4 som bor her med oss og nå ønsker vi oss et barn sammen :) jeg elsker jobben som "mor" til den lille gutten hans og jeg har alltid elsket barn så det er ingenting som kunne gjort meg lykkeligere enn og bli gravid med min kjære,noe vi har ventet lenge på nå,vi startet med og prøve i juli i fjord og har derfor holdt på i over et år nå,og desverre ingen positive graviditetstester enda,det er en god stund og prøve uten og få det til,jeg har ganske lange mellomrom mellom hver menstrusajon,opp til 6 uker,noen ganger et par dager over 6 uker og noen ganger et par dager under..

kan jo være derfor vi ikke får det til? at vi ikke helt treffer,men som jeg syns må være litt merkelig..

så jeg lurer på om dere har noen gode råd og gi oss? og om jeg som er ganske ung men som ønsker meg mer enn alt i verden og bli mor,har noe som helst mulighet enda til og få no hjelp av lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan vel få hjelp av lege når man har prøvd i over et år, og det har jo dere.

Har du prøvd EL-tester for å fastslå når du har eggløsning?

Eggløsning har man ca 2 uker før mensen. Ved en 6 ukerssyklus vil det si ca 4 uker ute i den. Hadde prøvd med EL-tester og begynt å teste på syklus dag 21, 3 uker etter første mensdag.

Når den blir positiv sleppes egget som regel 24-48 timer etter på.

Når testen er negativ igjen er egget sluppet.

NB: De er forferdelig dyre på apoteket, så jeg pleier å bestille på

www.billige-tester.no

Bestillinger over kr 150,- er fraktfrie, og holder du deg under kr 200,- slipper du toll.

Ellers så skal det hjelpe å ta et zink tilskudd

Lykke til

Skrevet

ååh tusen takk for et kjempe fint svar :D

jeg har kjøpt EL-tester før men som sakt dyre på apoteket ja,takk for tipset om billigere.

men ja vi har jo prøvd over et år men jeg er vel ikke for ung for feks til og få noe hjelp av lege til dette da?

og takk for tips om zink :D

<3

Skrevet

Tror ikke alder har noe å si.

Mener å ha sett flere her inne som har fått hjelp i ung alder. Kommer veldig an på legen tror jeg, men det kan være vært et forsøk.

Skrevet

ja absolutt verdt forsøket ja,ikke noe og si på det :) hehe

takk for hjelp :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...