Gå til innhold

kvalm - ikke kvalm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har være veeeeldig kvalm noen uker nå.. helt jævli.. I dag derimot har formen være mye bedre - men nå er jeg bekymret for at det betyr noe er galt.. når jeg var kvalm så visste jeg i hvert fall at ting var som de skulle..

(er bare 8+4 så tenker at det liksom er litt for tidlig at kvalmen skal gå over..)

Man kan liksom ikke vinne.. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv, har også vært kvalm i flere uker, men i helgen var jeg ikke kvalm, nå er jeg kvalm igjen....

I helgen klaget jeg for at jeg ikke var kvalm, og nå klager jeg for at jeg er det ;) var forresten på UL i går og alt sto bra til med den lille "peanøtten". Jeg er 8+3 :)

Skrevet

Samme her!

Endelig begynner kvalmen å slippe taket :)

Skrevet

trur nok det er helt vanlig at kvalmen slipper. Kanskje du har fått nok søvn og fått i deg nok mat. HUsk at uansett så slipper kvalmen til slutt uansett=) Bare pris deg lykkelig for at du ikke er kvalm sier nå jeg.=)

Ha så og si vært nesten kvalmfri sia fredags kveld, men har hatt tilbake slag når jeg har hatt en dårlig nattesøv og sånn.

Skrevet

Har det på sammen måte, har følt meg fyllesjuk i fire uker. Men mandag kveld følte jeg meg mye bedre, i går fikk jeg trent og spist grovbrød og salat (i motsetning til loff og sjokolademelk...). Skulle nesten ønske jeg var kvalm igjen... Med storesøster ga kvalmen seg gradvis fra uke 12, nå er jeg bare 8-9...

Vi får håpe at det bare er kvalmen som er borte:)

Skrevet

Er det mulig..trodde bare det var meg som var patetisk på dette området. Er altså ikke alene om de tankene he,he

Jeg venter tvillinger er 8+1, da skal man vel være dårlig tenker jeg..eller..

Trodde det å gå gravid skulle være alt annet enn fylt av bekymringer for symptomer og ikke symptomer..sukk

Skrevet

har tenkt på en ting.... Er det ikke annenhver dag hcg stiger? kansje det er derfor vi har gode dager innimellom;)

Skrevet

jeg er enda ikke kvalm jeg ! Merkelig nok.. men testet positivt idag med VELDIG tydeliv strek, inga TVIL. Jeg er 5+5.. Spiser nesten hele tida da.. men var verst like etter EL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...