Gå til innhold

søskenvogn - noen tips?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Vi får en til snart, 18 mnd mellom. (ja da, kliner til...)

1) trenger vi søskenvogn? Eldste vil gå i barnehage, vi bor litt usentralt og bruker mye bil. Ellers mye bæremeis. Kan ha søskenbrett på den andre vognen som et alternativ.

2) Kan vi kjøpe brukt eller blir det tull med ødelagt vogn da - er de god nok kvalitet til "å gå noen runder"?

3) ser at det er mest TFK og OTH som går igjen i debattene og det finnes endel av dem til salgs. Er det greit å kjøpe ny softbag til brukt vogn - passer de eller er det store endringer som gjør at det blir vrient? Og hvilken har folk gode erfaringer med?

4) ser at det finnes en TFK trehjuling med fast hjul og en 4 med svingbare dobbelthjul foran - er det store fordeler og ulemper med den ene fremfor den andre?

Blir veldig glad for å høre andres erfaringer :-)

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har tvillinger og er veldig fornøyd med TFK twinner twist. Men nå som jeg venter en til når de to minste er 20 måneder kommer jeg til å kjøpe en Phil & Teds E3 siden vi uansett kommer til å måtte trille 2 vogner når vi skal ha med oss alle barna. Dette siden det er utrolig lite tilrettelagt for store vogner... Veldig mange steder vi har hatt problemer med å komme frem med vanlig tvillingvogn, selv om denne er forsåvidt smal. Og så kan du fortsette å bruke vognen når den eldste ikke lenger vil sitte i vogn ;)

Lykke til med vognvalget!

Hei

Jeg har en phil&theds sport vogn. Er kjempefornøyd med den. Har ikke selv søsken til tulla mi enda, men en på vei. Det blir 2,5 år mellom dem og regner ikke med at det blir særlig brukt for søskensete nå. Men når jeg har lånt andre sine unger har det vært helt fantastisk med denne vogna!!! Er kjempefornøyd. Den er lett å trille, enkel å endre fra søsken- til enkelvogn, og lett å endre modulene på søskenvogna. Og de softbagene som var til salgs da jeg kjøpte vogna for litt over 1 år siden er de samme som i dag i størrelse.

Jeg vil på det sterkeste anbefale denne vogna. Har ikke hatt problemer med den i det hele tatt! Den koster rundt 6500,- ny, og jeg ville kjøpt den ny. For da har du garanti i to år!!!!

Lykke til med valg av vogn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...