Gå til innhold

Dere som har pergo erfaring. Opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har stort sett ikke hatt noen bivirkninger på pergoen før i syklusen. Nå er det bare noen dager igjen før ikm og jeg prøver og skille symptomer mot bivirkninger. Nå plutselig den siste uken føler jeg at jeg bare har fått ganske masse symptomer eller bivirkninger. Er det vanlig og oppleve det kun i siste del av syklusen?

Jeg har hatt en del hetetokter. Og i dag er jeg skikkelig uvell.. Litt sånn svimmel/kvalm... Verden er litt skeiv liksom... Jeg vet begge deler kan være symtom og bivirkninger. Men om det er bivirkninger, burde jeg da ikke følt det litt tidligere også`??

Bare lurer altså. Jeg har i grunnen ikke super forventninger for denne pp likevell.. Men litt spennende er det jo alltids da...

Tusen takk for at du gidder og lese, event. svare..

klemklem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.. Jeg har gått på 6 pergo kurer,4 dobble og 2 triple men hadde ik bivirkninger eller noe! hadde litt i pausemnd men ike sånn som du beskriver...det er jo hormontbl så bivirkningene kan vel komme når som helst i syklus?? en veninne av meg ble gravid 2 ganger ved hjelp av pergo, hun hadde "forsterkerket" gravid sympt hvis du skjønner? hun mistet dessverre begge gangene men er nå mamma til twins men det var ivf:)

har du lenge igjen til ikm?

Skrevet

Jeg har IKM på søndag og har hatt første Pergokur denne syklusen (dobbel kur)

Har opplevd alt kroppslig veldig mye sterkere denne syklusen.

Hadde mer tydelig EL-slim (blodblandet) og ganske vonde EL-smerter i to-tre dager da jeg fikk positive EL-tester.

Noen dager etter EL hadde jeg murringen i underlivet av og på - men ikke så veldig vondt, bare ubehagelig.

Har nå hatt ømme bryst i en ukes tid.

Regner med at alt dette er fordi kroppen har jobbet med ekstra hormoner innabords denne syklusen.

Hadde noen få hetetokter mens jeg spiste pillene i 5 dager (2-3 pr døgn) men de ga seg da jeg var ferdig med pillene.

Ellers ingen bivirkninger.

Tror bivirkningene kun er der mens man spiser pillene ?

Men vet ikke.

Når er din IKM ?

Skrevet

hei:) Jeg også følte meg sånn under min 2. pergokur (doble). Følte meg bare veldig rar og at verden var litt skjeiv ;P Hadde hetetokter. Dette gikk imidlertid over når jeg var ferdig med kuren. Var forresten også plaget med søvnløshet. Men når jeg denne syklusen tok trippel kur hadde jeg minimalt med bivirkninger;)

Skrevet

hmmm kanskje det er symtomer jeg opplever jeg da? Skrur ikke opp håpet mitt for mye, det er bare dumt.. Men en kan jo leke med tanken i det minste..

Jeg kjenner jeg har blitt skuffet over at jeg ikke har MER bivirkninger. En annen ting jeg opplever er økt utflod. Litt sånn snørr aktig.. hehe... kjempe snodig..

Det går jo som det går.. Vi får bare håpe det blir vår tur snart damer...

Tusen takk for svarene.. Setter stor pris på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...