Nagilimia Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Ang. foreldrenes ønsker. Foreldrene til min kusine, altså tante og onkel overkjørte også foreldrenes ønsker ang mat. (Her var det ikke farmor, men mormor til informasjon om de som mener det er svigermor som er problemet) Det som desverre er synd er at det gikk så langt at når gutten ble satt på adhd medsiner så gav de ikke barnebarnet disse, fordi de mente det var foreldrene sin skyld at gutten var urolig, noe jeg faktisk var enig i, men alikevel: Man respekter foreldrene uannsett!!! Cornflakes, is eller medisiner!! Gutten viste seg å ha ahd. (En som ikke har adhd vil ikke ha slik effekt av medisiner). Er man uenige med foreldre så får man si det, men ikke gå bak ryggen. I perioden han gikk på medisiner skulle han ikke ha sukker heller, men klarte de å dy seg?!? Nei, og de jugde og sa han hadde fått medisiner, og at han ikke hadde fått sukker. Jeg hadde slike svigerforeldre som ikke ville respektere meg. Jeg tok en skikkelig prat med dem. Vi gjør kansje ikke som de ønsker, men får man hele tiden høre at vi er såååå håpløse så blir man faktisk lei seg. Da endelig skjønte de det!
Soljentene:) Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Gjorde de det??? Jeg er helt sjokkert! Stakkars gutt og foreldre. Jeg blir så overrasket over voksne folk som ikke klarer å respektere andre og deres grenser. Uansett hvilke relasjoner de har til hverandre. Jeg tror jeg hadde kverket svigermor eller min mor hadde de gjort noe sånt, eller for å si det slik, de hadde virkelig ikke lenger vært i tvil om hvor skapet står etter praten min med dem. Heldigvis slipper vi sånne situasjoner som dette. Veldig flott at det ordnet seg for deg, Neptunia, bra jobba:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå