Taty Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 jeg er på uke 9 og på søndag hadde jeg mye bøding, jeg vet ikke om det var mens jeg hadde, jeg trod at jeg hadde en spontanabort. På mandag gikk jeg til legen også sa legen at hjerte banker og baby ser normalt ut jeg ble så glad jeg trod at det var spontanabort, alt var burta, så mye blød. kunne ikke ble mere glad. men er veldig red nå hvis jeg kunne hadde jeg tatt en utralid hvar dagen før å var siker på at alt er bla men min små.
~\/ero~ Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Huff, jeg skjønner bekymringen din. Har selv hatt en sa og en blødning i svangerskapet med sønnen min. Etter sa'en var jeg livredd da jeg begynte å blø med sønnen min. Men det gikk så fint. Siden du har fått påvist hjerteaktivitet så er det liten sjangs for at det skal gå galt. Du skal se at dette går så fint. Hvis det hadde vært grunn til bekymring hadde du nok fått en ny ul seinere. Du kan jo evt bestille en ny ul privat hvis det beroliger deg. Vet det er fælt å være usikker. Lykke til=) Dette går fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå