Gå til innhold

Da kan jeg endelig komme inn hit=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mye usikkerhet så kan jeg endelig komme inn hit.

Pga at jeg ble operert for ex.u i august har jeg vært veldig usikker. Har hatt noen turer til gyn for å bekrefte om det var en ny graviditet, og evt om den satt på rett sted.

Forrige uke fikk jeg bekreftet at jeg var gravid med hcg økning fra ca 270- 780. Men så var det usikkert om det var bra nok stigning. De fant ikke noe særlig på ul. Tok hcg prøve i går som jeg fikk svar på idag. Den hadde steget til ca 4600. Fikk også en ny innvendig ul idag som endelig bekreftet at den satt på rett sted=D Jeg er så lettet og glad. Så ikke noe hjerte som slo, men gyn sa at det ikke var uvanlig å ikke se det så tidlig. Samtidig som jeg kan være noen dager kortere på vei. Men hcg har økt bra, samtidig som vi fikk se mye mer på ul nå enn de forrige gangene. Har virkelig en tro på at dette skal gå bra

Jeg er ca 6 uker på vei og har termin i slutten av mai. Håper jeg slipper å bli skuffet denne gangen. Vi prøvde egentlig ikke denne måneden, så dette kom som en positiv overraskelse. Hadde tenkt til å vente til neste pp, men det gikk visst ikke:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så masse. Deilig når man får beskjed at denne gangen gikk det:) mange gode ønsker for deg videre i svangerskapet:)

Skrevet

Så flott å høre!! Gratulerer masse og velkommen til oss.

Jeg har termin i mai og har 8 fullgåtte uker i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...