Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 va paa do naa og da kom det ut seig, helt blank væske. saa seig at jeg kunne dra den ut mellom tommelen og pekefingeren. Noen som har vært borti det? Enten var det idag jeg skulle ha mens eller saa har den hoppa tilbake paa gammel syklus, altsaa ikm naa lørdag som kommer.
~Månestråle~ Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Det hørtes da mistenkelig ut som EL-slim Er iallefall sånn jeg har fått det forklart at det skal være. Du kan lese om det her: http://pernille.info/cervixsekret.htm
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 29. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2009 jammen jeg har vel ikke det naa? jeg skal da ha mensen naa? saa rart, har ikke hatt saann før. Er plaget med endel utflod rundt el men da helt flytende, saann at jeg maa bruke bind, da kjenner jeg at det renner liksom....
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 hmm, har du testet for EL da? Hvis ikke ville jeg gjort det i dag. Høres jo ut som EL-slim, men når det er sagt så hadde jeg selv pos EL-test 17.09. og masse EL-slim. Så ble det ganske tørt, deretter loition og nå er det sånn som du beskriver og jeg har masse grav-symptomer, men for tidlig å teste ennå som du vet.
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 29. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2009 veldig rart, for dersom jeg har gaatt tilbake paa forrige syklus saa skal jeg ha mensen lørdag...jeg mener ogsaa at jeg har tegn, men vet at jeg ofte tror de er der men saa er det negativt likevel..var slik naar vi prøvde paa de to andre ihvertfall.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 men da har du etter som jeg forstår ikke testet for EL denne pp? Da ville jeg tatt en EL-test i dag for å se om hele syklusen er forskøvet. Det kan jo skje det også....S
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 29. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2009 ja, eneste jeg sjekket var temp. Den gikk fra 35,9 onsdag til 36,4 torsdag for to uker siden. Det har den ligget paa siden saa den har ihvertfall ikke sunket....nei jeg faar bare vente aa se.....
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 29. september 2009 #8 Skrevet 29. september 2009 Åååååååå.... så tempen har ikke sunket heller nei:) Men DET er jo et veldig bra tegn! Vi får prøve å holde ut noen dager til og teste på nytt, for dette høres jo lovende ut for oss begge:)
-68mamma Skrevet 29. september 2009 #9 Skrevet 29. september 2009 Tror det sto inne på pernilleinfo.no at man kan oppleve ELslim flere ganger i syklusen uansett om man bare har én eggløsning. :-)
~Månestråle~ Skrevet 29. september 2009 #10 Skrevet 29. september 2009 Nå sjekket jeg litt ekstra rundt for deg, og fant på www.fertilityfriend.com en artikkel du kan titte på, og kanskje finne svar?: http://www.fertilityfriend.com/Faqs/Eggwhite-Cervical-Fluid-after-Ovulation.html
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 29. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 29. september 2009 tusen takk for svar jenter! kjente litt oppi der istad og da var tappen fast og lukket, vet ikke hva det betyr men det var litt blod paa fingeren etterpaa, saa jeg regner med at tanta kommer hvert øyeblikk. Blødde ikke mer naa men.
Eurecaღmed spireღ Skrevet 29. september 2009 #12 Skrevet 29. september 2009 Hei, tror ikke det er lurt å tafse noe mer, tenk om du er gravid!!!!.... Er visst ikke lurt å tafse da har jeg hørt... Selv tafser jeg litt, men nå er jeg over ikm og tør ikke mer.... tror det skal være en åpning om det er mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå