Gå til innhold

Må desverre forlate dere

Anbefalte innlegg

Har hatt en ma :( trodde jo att jeg var inni min 12 uke, men "fosteret" døde i uke 7? har jo følt meg gravid, hatt samme symptomer?! føler meg lurt av kroppen, det som er så dritt med MA, kroppen fortsetter å produsere alikevell :(

Så nå har jeg hatt en spontan abbort, og en ma, men i mellom der fikk jeg en datter som nå er 3 år, ei nydelig jente, så jeg vet att vi kan :)

Bare lei meg og forbannet nå....

Ønsker dere alle en kjempe fin tid fremover, kommer til å komme innom å se til dere :D Kommer tilbake til høsten jeg vettu, og da SKAL det sitte, man må jo bare være positiv oppi alt, og tenker att det er noen som har det værre en meg!?!?....

<3 <3 <3 kos dere masse med magen deres :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140736791-m%C3%A5-desverre-forlate-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

takk takk :) skal komme fort tilbake håper jeg <3 kommer innom å ser jeg vettu :) det verste er att jeg fortsatt føler meg gravid ;( men har så mye hormonelt i kroppen min nå att, men det går bra med meg.ha en fortsatt fin tid alle mammaer <3 <3

klem

Så utrolig trist å høre, det er jo dette vi hele tiden frykter. Masse lykke til, dere vet dere kan få det til siden dere har ei lita jente. Gi henne en ekstra klem og prøv igjen, så håper jeg dere blir gravide igjen snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...