smiley81 Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Jeg har TFK dypbag og dattera mo er nå 2 mnd, vet ikke hvilken vognpose som er lurt å kjøpe med tanke på at bagen ikke er den største. Tenker også på at jeg kan kunne bruke den lenge i sportsdelen. Er det noen der ute som kan gi meg råd?
epla Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Vi har Voksi Urban i vår TFK. Den passet kjempefint i bagen da snuppa kom i februar. Har nettopp tatt den frem igjen nå! Du kan bruke den leeeenge i sportsvogna, i alle fall like lenge som du bruker selve vogna. Med forlengerdelen blir posen 125 cm lang. Den har glidelåsfunksjon og ikke knytting, slik som den klassiske voksiposen. Underdelen er i ull og overdelen er i dun og fjær, noen som gjør den deilig og lett. Posen kan også åpnes i fotenden, noe jeg ser for meg kommer til bli praktisk etter hvert! Er veldig fornøyd med den!
Gjest Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Jeg har Odenwälder posen, og den funka veldig greit i TFK-bagen for meg! Ja, den er litt lang i forhold til bagen, men det er bare å dytte den inn i seg selv, om du skjønner, så går det så fint så!
Soljentene:) Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Jeg har likt som Lydia, svært fornøyd:)
FruTB Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Jeg hadde også odenwalder i tfk-en, fungerte kjempefint. Den er så myk at den tar veldig liten plass - samtidig som den er varm! Voksiposen kan veldig ofte bli for varm, om du ikke bor et sted med veldig kalde vintre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå