Gå til innhold

TFK dypbag; hvilken vognpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har TFK dypbag og dattera mo er nå 2 mnd, vet ikke hvilken vognpose som er lurt å kjøpe med tanke på at bagen ikke er den største. Tenker også på at jeg kan kunne bruke den lenge i sportsdelen. Er det noen der ute som kan gi meg råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Voksi Urban i vår TFK. Den passet kjempefint i bagen da snuppa kom i februar. Har nettopp tatt den frem igjen nå! Du kan bruke den leeeenge i sportsvogna, i alle fall like lenge som du bruker selve vogna. Med forlengerdelen blir posen 125 cm lang. Den har glidelåsfunksjon og ikke knytting, slik som den klassiske voksiposen. Underdelen er i ull og overdelen er i dun og fjær, noen som gjør den deilig og lett. Posen kan også åpnes i fotenden, noe jeg ser for meg kommer til bli praktisk etter hvert! Er veldig fornøyd med den!

Skrevet

Jeg har Odenwälder posen, og den funka veldig greit i TFK-bagen for meg!

Ja, den er litt lang i forhold til bagen, men det er bare å dytte den inn i seg selv, om du skjønner, så går det så fint så!:)

Skrevet

Jeg hadde også odenwalder i tfk-en, fungerte kjempefint. Den er så myk at den tar veldig liten plass - samtidig som den er varm! Voksiposen kan veldig ofte bli for varm, om du ikke bor et sted med veldig kalde vintre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...