vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 to ganger nå har det skjedd, ventet mens nå lørdag å kom i går , er så kvalm att jeg dør snart . dette skjedde også før en gang. var år 1 pp men tålmodig har jeg aldri vært. halsbrann har jeg og. alle mine ti år med mens har mensen kommet regelmessig unntatt disse.
-68mamma Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Har du ikke hørt uttrykket "Ingen vet hvor tanten hopper.. " ? ;-) Fy for en slem hoppetante :-( Skjønner det er superfrusto. Tror faktisk man kan skremme tanta vekk ved å stresse for mye rundt det.
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 har hoppetante jeg ogsaa........
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 29. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2009 er det slik det skal være skal hun få opgjør med meg å jeg skal sende henne til hell i over ni mnd.. jeg skal ha sex hver dag her mnd å det har jeg bestemt meg for ... og til helga vil jeg drikke meg bøtte dritings å jeg vet det er fy fy ...men vurderer uansett en test til helga. uff frustrert å mega deppa da gett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå