Gå til innhold

Vinterklær, hva bruker dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tips fra tidligere gravide er at det kan bli dyrt å kjøpe nye vinterklær bare for tiden man er gravid.

Men hva med en tykk genser under "den vanlige" vinterjakka feks....bare ikke kneppe den igjen kanskje....

Det kommer jeg til å gjøre tror jeg. Jakker er jo vanligvis ganske dyrt.....det samme er mammaklær i nettbutikker, så høres ut som en dårlig kombinasjon, hehe. :)

Tenker etterhvert å låne vinterjakke av kjæresten. De er hvertfall litt større enn mine. Evt kan man kjøpe en litt stor dun/varm jakke som man kan bruke over bæresjal når barnet kommer - så blir det nyttig også etter jul:-)

Har planer om å gå med jakka åpen og heller ha et skikkelig skjerf som er langt og varmer godt. For oss med termin i desember er det ikke så lenge man trenger en stor jakke uansett. Bortkastede penger å kjøpe noe nå. Har en vid jakke som jeg fremdeles klarer å lukke. Ikke har jeg tenkt meg på så mange lange turer i kulda heller:)

Annonse

Jeg kjøpte en vanlig ikke-gravid vinterjakke på H&M i fjord, som har knapper bare øverst, mens det bare er stoff som ligger oppå hverandre nederst.

Det er jo skikkeli in nå med, slik "gravid"-snitt på jakker/topper/osv, så da trenger man jo ikke bare handle gravidklær til å ha på overkroppen, men vanlig klær som man kan bruke senere også.

Da det plutselig ble vinter og snø på fjellet i helgen, måtte jeg ty til mannen min sitt gore-tex tøy. Funket fint, så nå er det på permanent lån frem til fødsel :)

Regnjakken overtok jeg for en måned siden..

Ellers blir det å gå med kåpen åpen når jeg skal i jobbmøter og ha tykk genser og store sjal.

Vil heller bruke penger på nytt tøy når jeg blir slank og fin igjen, og holder ut å være litt lik min mann nå de siste ukene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...