Gå til innhold

Vinterklær, hva bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som snøen er begynt å dale ifølge nyhetene, hva skal dere bruke som vinterklær? Tenker kåper, ulljakker m.m. Gode tips til valg og til nettbutikker? Skriv inn her da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strever med å finne passende høst/vinterjakke ja - noen som har tips???

Skrevet

Tips fra tidligere gravide er at det kan bli dyrt å kjøpe nye vinterklær bare for tiden man er gravid.

Men hva med en tykk genser under "den vanlige" vinterjakka feks....bare ikke kneppe den igjen kanskje....

Det kommer jeg til å gjøre tror jeg. Jakker er jo vanligvis ganske dyrt.....det samme er mammaklær i nettbutikker, så høres ut som en dårlig kombinasjon, hehe. :)

Skrevet

Tenker det samme at det blir dumt å kjøpe en jakke som du bruker bare når du er gravid for når magen går bort så passer den kanskje ikke lengre allikevel...

Skrevet

Tenker etterhvert å låne vinterjakke av kjæresten. De er hvertfall litt større enn mine. Evt kan man kjøpe en litt stor dun/varm jakke som man kan bruke over bæresjal når barnet kommer - så blir det nyttig også etter jul:-)

Skrevet

Har planer om å gå med jakka åpen og heller ha et skikkelig skjerf som er langt og varmer godt. For oss med termin i desember er det ikke så lenge man trenger en stor jakke uansett. Bortkastede penger å kjøpe noe nå. Har en vid jakke som jeg fremdeles klarer å lukke. Ikke har jeg tenkt meg på så mange lange turer i kulda heller:)

Skrevet

Jeg kjøpte en vanlig ikke-gravid vinterjakke på H&M i fjord, som har knapper bare øverst, mens det bare er stoff som ligger oppå hverandre nederst.

Det er jo skikkeli in nå med, slik "gravid"-snitt på jakker/topper/osv, så da trenger man jo ikke bare handle gravidklær til å ha på overkroppen, men vanlig klær som man kan bruke senere også.

Skrevet

Da det plutselig ble vinter og snø på fjellet i helgen, måtte jeg ty til mannen min sitt gore-tex tøy. Funket fint, så nå er det på permanent lån frem til fødsel :)

Regnjakken overtok jeg for en måned siden..

Ellers blir det å gå med kåpen åpen når jeg skal i jobbmøter og ha tykk genser og store sjal.

Vil heller bruke penger på nytt tøy når jeg blir slank og fin igjen, og holder ut å være litt lik min mann nå de siste ukene.

Skrevet

Du kan sjekke ut www.nelly.com (har både mammaklær og vanlige klær som passer gravide) eller nameit.com. Flere fine jakker der, som ikke koster allverden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...