Gå til innhold

teste i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal teste i morgen, fler som henger seg på eller? regner med t testene kommker i dag så da blir det test i morgen, hvis ikke så blir det torsdag, spennende alså;);) føler meg ikke gravid i det hele tatt men er jo lov å håpe når mensen skulle vært her for 5uker siden;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg sprekker å tester i morgen, hadde tenkt til å vente til torsdag, men klarer nok ikke... da er det 1 uke etter IKM...Men fikk negativ på lørdag så er vel egentlig ikke noe vits, men bare MÅ!

Skrevet

jo det kan jo hende den er positiv, større sjans for at din er det enn min, hehe;) jeg skulle jo hatt mens for nesten to mnd siden. trur ikke jeg er gravid men er jo lov å håpe når TR ikke har kommet;) men veit du om man har flere eggløsninger mellom mens syklusene? kan jeg bli gravid i morgen feks? når mensen ikke har vært her på 8uker?

Skrevet

Jeg tester gjerne med deg :)

Har egentlig IKM i morgen, men eggløsningstesten slo ikke ut før sist onsdag, så det er nok alt for tidlig. Ikke har jeg det minste snev av symptomer heller. Hehe, ikke veldig optimist ;)

Skrevet

må vente til torsdag jeg da:( testene har ikke kommet i posten enda:( håper de kommer i morgen. tror ikke jeg er gravid heller men er jo lov å håpe;);)

Skrevet

Det er godt å ha et håp :) Lykke til på torsdag!

Skrevet

takk;) skal du teste i morgen eller? håper bare testene kommer i morgen, bestilte på søndag;)

Skrevet

Jeg skal teste imorgen:) Hadde negativ test på søndag men testet seint på dagen så jeg prøver igjen imorgen tidlig:)

Har flere symptomer... Kvalme, halsbrann og ømme pupper er vel det mest fremtredende:)

Lykke til alle som tester imorgen:)

Skrevet

er såå nyskjerri nå;) hva sa testen? jeg testet torsdag i forrige uke så blir en uke siden i morgen;) er så spent men tror ikke jeg er gravid, føler ikke noe spess bare mensen som ikke er her...huff, lurer på hva det kan være om den er negativ. hvor langt over ikm er du?

Skrevet

Tok en test i dag tidlig, men det som var er at den testen ar ligget ute i hele natt i bilen så når jeg testet kom det ikke opp noen strek ikke engang teststreken... så tror ikke den er gyldig?? Men har bestemt meg for å vente til lørdag, sånn i tilfelle den i dag telles som negativ.. har ikke TR kommet til lørdag da blir jeg gal hvis jeg tester negativ. ...

Skrevet

skjønner deg godt alså... jeg blir gal av å gå å tro at jeg kanskje er gravid når mensen ikke kommer men testen er bare negative. trur på en måte ikke at jeg er gravid men innbiller meg på en annen måte at jeg er det, vaskelig å forklare. lenge siden du skulle hatt ikm?

testen er nok ikke gyldig da nei, ville tatt en ny test var jeg deg;);)

Skrevet

er jo ikke kjempelenge siden... 1 uke over i dag, og har en del symptomer som jeg fikk sist jeg var gravid.. men kan jo ta feil også d, men da bør TR komme snart!

Hvordan er det med deg da?

Skrevet

Gratulerer så masse :) Jeg glemte rett og slett å teste i dag. Er 3. pp etter MA nå, og er ikke så ivrig som i de to foregående pp. Har fortsatt ingen symptomer, bortsett fra at jeg kan fremprovosere ømme pupper hvis jeg klemmer til det jeg er god for ;)

Skrevet

takk, snøfugl =)

den satt på 1 pp denne gangen. sist brukte vi ganske så lang tid..

men når mensen uteble i 1 uke så var det på tide å teste.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...