Gå til innhold

kattis babyshop i strømstad!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, er det noen som har erfaring med å handle herifra?

vi har holdt av en vogn her, og fikk først beskjed om at den skulle være inne rundt uke 36-37, men da jeg ikke hørte noe, og selv måtte ringe dem i uke 38, fikk jeg beskjed om at vognen ikke hadde kommet, og den kom i uke 40!

vi ble jo litt skuffet, da vi hadde planer om å reise til sverige den helgen i uke 38, men de bare begrunnet det med at jeg hadde jo enda god tid til termin. (den er 24.nov) og det er jo greit nok, men jeg vil jo ikke reise til sverige helt på slutten!

nå er vi jo i uke 40, men jeg har ikke hørt noe ennå! bør jeg ringe å purre på de?

vi vil egentilig reise til helgen! jeg kommer hvertfall til å si klart ifra hva jeg mener, hvis de utsetter enda en gang!

er det noen som har erfaring med å bestille/hente her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handlet min første vogn der for sju år siden, og har siden vært "fast kunde", bor ikke langt fra grensen.. Har aldri hatt problemer med de og de har gitt suuper service! Fikk byttet en vogn på timen der (Basson) pga solbleking, bare å komme inn i butikken og velge ny:-) Siden har det vært noen småproblemer med andre ting vi har kjøpt der (reklamasjoner) og de har vært så greie. Så jeg har ingenting å utsette på de, ring og sjekk med de du, det er jo ikke deres skyld om leverandøren utsetter leveranser...

Skrevet

takk!

det er egentlig et slikt inntrykk jeg har hatt av de, helt fra første mail jeg sendte ang bestilling av vogn!

ble bare litt skuffet, og vet ikke hva jeg kan forvente meg nå denne uken!

men håper på det beste. ringer nok i løpet av morgendagen, om ikke de ringer først!

Skrevet

hei!

Vi hadde også bestilt vogna fra kattis i juli, da sa de at den skulle komme uke 40. Men så ringte de et par uker sida og sa at vogna hadde kommet. Vi var innom i går or hentet den! (selv om jeg hadde glemt kviterring! er helt i ammetåke!) Fikk en liten bamse gratis til og med! :) Kjempe fornoyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...