rødt&blått Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Stemmer det at svak test alltid er positiv test? Jeg har tenkt at det kanskje kan være at fargestoffet skinner litt igjennom uansett, kan det være tilfelle? Vil så gjerne ta fram en ubrukt test for å sammenlikne med den, men litt dumt å la en ubrukt test gå til spille for det liksom... blie så oppspilt etter denne svake testen at jeg ikke vet om jeg orker å vente til ikm med ny test!
Musemor med tre søte små Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Det kommer an på hvor svak testen er. Er det en slik "ser streken i rett lys og rett vinkel" hadde jeg ikke stolt på den. Ellers er den mest sannsynlig positiv, men ta en ny om et par dager for sikkerhetsskyld du. Visker gratulerer
rødt&blått Skrevet 29. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2009 Hvisker tilbake: takk...!! (evig optimist!) Har også inmari stikkinger i puppene, så det er jo noen tegn tilstede også da.. liksom derfor jeg tok en test nå, for ellers er ikm på torsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå