Lille_bie Skrevet 29. september 2009 #1 Del Skrevet 29. september 2009 Hei Jeg har et barn på 3 år. Da var vi "slitere". det tok 2 år. Skulle startet med prøverør i mars og jeg fant ut at jeg var gravid i januar. Mannen hadde redusert sædkvalitet og jeg ble operert for tette eggledere. Hadde aldri regelmessig syklus forrige gang. Fikk heller ikke eggløsning uten medisiner. Siden fødselen av min fantastisk nydelige sønn, så har jeg vært som en klokke med egne eggløsninger og jeg får mensen etter klokka nesten. Føler virkelig at forutsetningene er mye bedre denne gangen. Jeg er også mye roligere. Men altså til sakens kjerne..... Nå er vi på prøveren med nr 2. Jeg har et spørsmål. Jeg har tydelige eggløsningssmerter (smerter.....litt feil ord men det er vel det det kalles.) Jeg var hos gynekologen for å fjerne spiral på fredag. Jeg hadde svake eggløsningssmerter da. Hun sa jeg hadde store fine eggposer på begge eggstokkene som skulle sprekke snart. Eggløsningssmertene mine har gradvis blitt sterkere og var tydeligst igår. Idag er de mye svakere igjen. Når er da selve eggløsningen? Noen som vet. Og forsvinner alle eggløsningssmerter så fort et egg er sluppet. Jeg tenkte at det ikke var så logisk, for det er jo fortsatt mange eggposer igjen. Men hvor blir de av da? Eggstokkene slipper jo vanligvis bare ett egg. Hva skjer med de andre? Takker om noen vet mer enn meg:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140736012-eggl%C3%B8sning-og-eggl%C3%B8sningssmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå