magica fra tryll Skrevet 2. mars 2011 #26 Del Skrevet 2. mars 2011 Ville bare fortelle at jeg fikk mitt 6.barn for 6 uker siden. Fikk endelig oppleve en skikkelig drømmefødsel,-mye takket være en epidural som fungerte perfekt! Jeg er så glad:) Føler virkelig at det healet mye av traumet etter forrige fødsel som jeg skriver om lenger oppe i tråden her.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140735675-%C3%A5-f%C3%B8de-er-grusomtikke-les-den-hvis-du-nerv%C3%B8s-for-%C3%A5-f%C3%B8de/page/2/#findComment-142974636 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille knerten Skrevet 6. mars 2011 #27 Del Skrevet 6. mars 2011 Hei Jellybelly81. Trodde først det var jeg selv som hadde skrevet denne historien, for jeg hadde det ganske likt med selve fødselen og syingen. Jeg kan bare trøste deg med at det blir bedre. Vi hadde ikke sex før det var gått 11 mnd pga at det var så utrolig vondt i det stramme arrvevet mitt. Jordmoren hadde sydd på meg i 1,5 timer etter fødselen. Jeg hadde revnet og blitt klippet i øst og vest etter en brutal sugekoppfødsel. Men etter det løsnet det sånn helt plutselig. Jeg gråt etter første gang det gikk bra, for det var en slik lettelse. Og siden har det gått helt supert. Nå venter vi nr. 2 til og med. Ja, det er mulig å glemme det som skjedde under fødselen og gi førstefødte søsken:) Lykke til videre. Det kommer til å gå supert! Ta tiden til hjelp. Det går an å ha sex uten at storetrollet skal hilse på hufsatufsa. Vær åpen for andre muligheter, prøv nye stillinger og snakk om dette dere i mellom. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140735675-%C3%A5-f%C3%B8de-er-grusomtikke-les-den-hvis-du-nerv%C3%B8s-for-%C3%A5-f%C3%B8de/page/2/#findComment-142988726 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 16. mars 2011 #28 Del Skrevet 16. mars 2011 Hehehe, kjenner meg mye igjen her siden det starta med rier noen dager før hos meg som plutselig bare stoppa opp, så vannet som ikke kunne komme momentant men neida skvettvis... Så dette var en fødsel jeg ikke hadde forestillt meg. Det verste er nok det at man forbereder seg mentalt på at nåååå skjer det noe, men når man gang på gang blir sendt hjem fra føden uten at noe skjer anna enn at man går å har vondt samt er dødssliten så tærer det på alt. Jeg var så deppa på slutten at mannen var livende redd jeg skulle inn i en depresjon, stakkar mannen min han hadde det sanneli ikke lett der han ikke kunne gjøre stort. Men på tross av alt dette så var det verdt alt når skatten ble lagt oppe på brystet mitt Dette var vårt tredje men nå er det nok for meg som fødemaskin, ikke fordi at jeg ikke vil igjennom en ny fødsel men fordi at jeg selv syns det er nok med 3 Syns du var tøff som bare det å skal love deg at hver fødsel er ulik så om det blir snakk om en ny fødsel så kan den få en helt annerledes opplevelse. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140735675-%C3%A5-f%C3%B8de-er-grusomtikke-les-den-hvis-du-nerv%C3%B8s-for-%C3%A5-f%C3%B8de/page/2/#findComment-143026677 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå