Gå til innhold

Da var voksi-posen tatt i bruk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig kaldt her i Kristiansand idag, så nå ligger lillegutt godt nedi posen sin. Han fikk vaksine igår, så har litt feber og er litt småforkjøla idag og da var beslutningen om å ta i bruk posen veldig lett! Flere som har tatt den i bruk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du gått over til sportsvogndelen også, da? Er vel ikke plass til posen i bagen? Så vidt jeg husker er din omtrent like gammel som min (snart 6 mnd)?

Har ikke tatt i bruk voksien ennå, men må nok snart. 2 grader i dag tidlig :-)

Skrevet

Ja, jeg bytta over til sportsdelen for ett par uker siden. Lillegutt er ganske lang så han hadde nesten ikke mer plass i bagen. Har han bare i liggestilling enda da, han er ganske fornøyd med det enda og siden han ikke sitter selv så kommer jeg til å gjøre det så lenge som mulig...

Var kjempekaldt her også. Målestokken vår er gått i stykker så fikk ikke sett hvor mange grader det var, men var surt!! Han sov bare i 20 min da. Ligger der ute enda (20 min siden han våknet), så håper han kanskje kan sovne igjen...

Skrevet

vi bruke og voksipose :) Har snødd her i Tromsø idag og er meldt 0 grader til helga!! :(

Skrevet

Ja :)

Begynte i forigårs med Voksiposen til tulla på 3 mnd - men har ikke bytta til sportsvogndel. Det blir trangt, men hun storkoser seg nedi der!

Skrevet

Her var det helt hvitt på bakken og hustakene i går morrest, så da ble dunposen funnet fram. Mini på 8 måneder sov i den på morgenen, men da vi dro hjemmefra byttet jeg til fleeceposen, for det ble mye varmere på dagen. Det er like kaldt i dag, så skal legge mini ute i dunposen i dag også.

Skrevet

Skal rote frem voksi-posen her i Trondheim i dag også gitt. Huttetu så kaldt det ble!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...