♥REBECCA♥ Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 takk takk for gratulasjonene:D ossen er det med deg da, fått noe posetiv test enda du? klem
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Nope...så innerst inne tror eg nok ikkje på noe graviditet lengre..meeen..en gir jo aldri opp håpet så lenge ingen tante, vettu Sjangsen for at der e noe som e "galt" e større enn noe baby, ihvertfall!! Men som sagt...ingen tante!!
Ungmamma21 Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 du drømme stressless, gammel er du? har du testet nå i det siste eller? er jo litt spent siden vi står likt og ingen av oss får positiv test, har mensen din vært såå forsinket før eller? klem
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Aldri vært med på makan.... har alltid hatt litt uregelmessige sykluser, men...likevel altså!! 6 uker har vært maks eg har vært med på før uten at det var no kluss liksom... E 26 år UNG! Har ikkje testa på noen dager.. Men vente nye tester i posten...har jo klart å bruke opp en gooood bunke..kremt!!! Hehe...jaja....tenkte eg sko prøve å holda meg te lørdag nå......prøve hvertfall!!!!
Ungmamma21 Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 sprøtt da, for da er du jo ung, tenkte liksom hvis du var oppe i årene så er det jo normalt. håper jeg får testene i dag så jeg kan teste i morgen, da er det en uke siden jeg testet sist. eller så gir jeg bare f... da får jeg bare smøre meg med tålmodighet å vente på TR... si fra når du har testet da, er veldig spent;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå