Gå til innhold

Drømme stress-less

Anbefalte innlegg

Skrevet

takk takk for gratulasjonene:D

ossen er det med deg da, fått noe posetiv test enda du?

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope...så innerst inne tror eg nok ikkje på noe graviditet lengre..meeen..en gir jo aldri opp håpet så lenge ingen tante, vettu :)

Sjangsen for at der e noe som e "galt" e større enn noe baby, ihvertfall!! Men som sagt...ingen tante!!

Skrevet

du drømme stressless, gammel er du? har du testet nå i det siste eller? er jo litt spent siden vi står likt og ingen av oss får positiv test, har mensen din vært såå forsinket før eller? klem

Skrevet

Aldri vært med på makan.... har alltid hatt litt uregelmessige sykluser, men...likevel altså!! 6 uker har vært maks eg har vært med på før uten at det var no kluss liksom... E 26 år UNG! :P Har ikkje testa på noen dager.. Men vente nye tester i posten...har jo klart å bruke opp en gooood bunke..kremt!!! Hehe...jaja....tenkte eg sko prøve å holda meg te lørdag nå......prøve hvertfall!!!!

Skrevet

sprøtt da, for da er du jo ung, tenkte liksom hvis du var oppe i årene så er det jo normalt. håper jeg får testene i dag så jeg kan teste i morgen, da er det en uke siden jeg testet sist. eller så gir jeg bare f... da får jeg bare smøre meg med tålmodighet å vente på TR... si fra når du har testet da, er veldig spent;);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...