lotta08 Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt fin kakepynt?Dattera mi har snart 1-årsdag,å da skal jeg lage kake som jeg gjerne skulle pyntet opp litt ) Hvilke butikker selger sånt?
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Jeg har gått ica jeg eller så har jeg handlet en del på bakeshop.no
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Ellers finner du en del på jernia og cacas (Ligger i Kongensgate i Oslo). Cacas har også nettbutikk.
bambi på isen Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 har ikke sjekka bakeshop.no (må gjøre det nå), men var inne på helti100.no igår kveld, og der hadde de endel fin kakepynt :-)
lotta08 Skrevet 29. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2009 Takk for tips ) Jeg synes kansje å kunne huske nå at mega og meny har littgrann de også. men jeg kunne tenkte meg litt ekstra fine ting,ikke bare de standargreiene de har på matbutikkene. Så da skal jeg sjekke ut forslagene deres!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå