Gå til innhold

"melk i puppene"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke som "uvane" å kleme på brystvortene, men da jeg leste om det her inne så gjorde jeg det, og ut kom blank veske med hvite dråper inni... E det tilfelle at man "lagrer" melk i brystet i såååå lang tid, ca 2,5 år siden jeg amma sist...

Eller kan det være ett tegn på at jeg er gravid???? IKM om 8 dager, 8 laaaaaaange dager...kan vel teste om 4 men tror jeg skal vente 8...eller????:)

Blir sprø!!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er et tegn, men jeg har også hatt melk i brystene en god stund etter jeg har ammet (nå 4 mnd). Men 2,5 år... det høres lenge ut med melk i brystene...

Et av "symptomene" mine var at jeg fikk slike stikninger i brystene som lignet på når jeg hadde melkespreng. Ikke ømme som første gang.

Er nok naturlig at produksjonen kommer raskere i gang når du har ammet tidligere, så det kan jo godt være et tidlig tegn....du kan jo teste 4 dager før, men det betyr jo ikke at du ikke er gravid selv om den blir negativ... Lykke til! Håper jeg ser deg på dinbaby om ikke lenge :-))

Skrevet

Hei:)

Følte at jg måtte skrive inn her jg nå.

Jeg har ikke den vanen å klemme på brystene, men samboeren min derimot, har den (til tider irriterende) uvanen.

For noen år siden, tror det var rett før mensen, greide han å klemme ut en stråle "melk". Jeg har ikke barn, og aldri har jg ammet heller.

Har opplevd det et par ganger etter det, men har ikke hatt fullt så mye i de siste årene.

Hørte med helsesøsteren på skolen (når jg oppdaget det hele), og hun mente at det var vanlig. Har egentlig ingen god forklaring på fenomenet da...

Skrevet

Som nicki så har jeg heller ingen barn, og ikke for vane å klemme på brystene, men gjorde det en gang for lenge siden, da jeg hadde hatt en del graviditetssymptomer ei ukes tid, og det kom ut litt hvit væske. Siden det var helt i starten av prøvinga og jeg ikke hadde graviditestester i hus, vet jeg egentlig ikke om jeg den gang faktisk var gravid men hadde en tidlig sa, eller om "symptomene" skyldtes andre ting... Har ikke hatt tilsvarende mengde graviditetssymptomer etter dette, men har flere ganger opplevd å få ut litt melkelignende væske fra ene brystet (det er ikke melk, men ligner, og klemmer man ofte kommer det mer, så like greit å la være! ;-)

Håper selvfølgelig at det kan være et tegn hos deg!

Skrevet

Hei:) Det har ikke vært n symptm her. Oppdaget det tidligere i sommer, og trodde at det kanskje var et tegn. Men den gang ei. Lest litt om det. Og det er vist veldig vanlig. Skulle ønske jeg kunne si at det sikkert er et tegn...noe det selfølgelig kan være i ditt tilfelle:) Men sånn generelt, er det ikke det. Men masse lykke til uansett!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...