Gå til innhold

Gruer meg så for ultralyden...:-((

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hele tiden har jeg jo gledet meg til dette....

Skal på ul i morgen men de siste dagene har jeg bare tenkt og tenkt og gruer meg mer og mer...

Vi mistet et barn tidlig graviditeten før jeg ble på vei med dette og jeg er jo over 35 så jeg tenker så fælt på at noe kan være galt med babyen...

Er det andre som har hatt sånne tanker? Har jo barn fra før men har da aldri gruet meg sånn...:-(( uff....

Fortsetter under...

Hei!

Er det Duotest du skal ta eller er det ordinær UL? Jeg har vært på Duotest og gruet meg ikke før den dagen jeg hadde time. Det gikk plutselig opp for meg at det kunne jo både være tvillinger eller man kunne finne tegn på kromosomfeil. Hadde UL på Rikshospitalet. Møtte en utrolig flink kvinnelig lege som tok seg god tid og forklarte alt hun så etter og hvorfor. Det viste seg at det kun var ett barn og at alt så helt normalt ut, så det ble jo en positiv og flott opplevelse til slutt. Tror det er normalt å gruglede seg litt til UL, trøsten får være at i de aller aller fleste tilfellene så er alt normalt.

Masse lykke til i morgen!

Hei! :-)

Det er helt naturlig å være enstelig, men det pleier i dei aller fleste tilfeller å gå bra!

Har vært på utvidet UL 2 ganger og begge gangene viste det seg å være en frisk og fin baby! :-)

Masse lykke til i morgen, det går nok helt sikkert bra! :-)

Ja...alle mål var bra og jeg hadde ingen grunn til bekymring! Herregud å glad jeg ble,kjente tårer i øynene.Og så godt som vi så henne=0))

Ja,for det er ei lita jente vi får...

Stooor glede i heimen nå,godt å senke skuldrene=0))

Takk for all oppmuntring=0)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...