Gå til innhold

Haaaaar så lyst på en liten :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg virker jo ikke :-(

vil så gjerne, alle mine venner er gravide eller har fått.

Utenom det virker det som jeg kunn ser gravide kvinner hvor enn jeg går :-O

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere natteranglere her, ser jeg ;-) Var i seng litt før deg, da... Vet ikke om det er noe jeg kan si som kan trøste deg. Det går litt opp og ned fra dag til dag, og jeg har nettopp vært igjennom en periode der jeg følte det som deg... Går bedre nå, har bestilt time til utredning, og føler dermed jeg foreløbig har gjort det jeg kan, og har faktisk klart å slappe av litt med hele prøvinga. Hvor lenge har dere prøvd?

Kjente meg også veldig igjen i innlegget til *monca*: "Lengsel"...

En dag blir det vår tur! Og forhåpentligvis er det ikke så lenge til! :-)

Skrevet

Jupp, det SUGER å se alle som er gravide, når man selv sliter med å få det til. Men man kan ikke gjøre noe annet enn å fortsette å håpe, og prøve, og vente. :)

Ting jeg gjør mens jeg venter på å bli gravid:

Strikke

Lage julekort

Begynne å se Frustrerte Fruer sesong 1

Bla i pandurokatalogen

Planlegge julegaver

Tenne t-lys og drikke kakao med Bailyes i, mmmm

Se Knocked Up

Lese bloggen min: [email protected]

Skrevet

Spinella.blogg.no

skulle det være. :P

Skrevet

denne signerer jeg lett;)) godt og se det ik bare er meg som er natteravn;) men jeg har beg og se greys ses 1 da....og foreløbig er det kaffi,uten baileys;) har dere prøvd lenge?jeg har bestilt min 1 akupunktur time,på torsdag... er veldig spent;)

Skrevet

Greys fungerer nok sikkert like bra det. :) Vi har prøvd i et og et halvt år, så vi er under utredning for ufrivillig barnløshet. Det er utrolig vanskelig, så derfor er det greit å ha noe annet å tenke på, som kan muntre meg opp når man har det slik som HI her, når absolutt ALLE andre er gravide untatt meg.

Så spennende med akupunktur da. Hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

I snart 3 år:( ja absolutt alle er gravid eller har fått så er ik noe kjekt... vi har vært på utredning ifbm jeg hadde en exu i 2004 men de fant ingenting. så nå har vi hatt en "pause" fra prøvingen siden mai.men søndag da tanta kom ble jeg så forbanna at jeg bestilte time hos akupunktør;) så i kveld har jeg og sambo blitt enig om at vi skal prøve dette og samtidig sende søknad om ivf;)) det vanskeligste er og være alene om det syns jeg....

Skrevet

Ja, det er ikke så lett. Jeg har hatt mange tunge stunder, men heldigvis har jeg en fantastisk mann som alltid ser lyst på ting og som ser det beste i alt.

Vi bor i så grisegrendte strøk, så vi har ikke akupunktur mot barnløshet her, kunne godt ha tenkt meg til å prøve det. Du får ha lykke til, hold meg oppdatert hvis det skjer noe da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...