78girl Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Jeg har vært her inne fra og til en ganske lang stund - og nå kan jeg bytte forum!!! Han er endelig klar...dette er helt vilt! :-D Hold ut, sier jeg bare - uansett hvor klisje det høres ut! Klem
Uglebusk Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Gratulerer masse til deg:-) Lykke til med prøving... åååå gud du er heldig. God klem
78girl Skrevet 29. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2009 Tusen takk, Uglebusk... :-) Jeg gleder meg så innmari - går med sommerfugler i magen hele tiden... Klem tilbake...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Fy søren å heldig du er Håper det klaffer fort for dere Lykke til =)
zassy☆ Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Gratulerer med klar mann! Hehe, du er superheldig! Takk for at du deler det med oss her, får vel bare stå på videre vi andre også. Masse lykke til
Sesilia Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Gratulere så utrolig mye!! Unner deg virkelig alt det beste, masse lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå