nikitaa90 Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Er dette normalt helt i begynnelsen? Jeg la meg for en time siden men har bare vært ubehagelig siden jeg plutserlig blir helt varm og klam:S Har hatt litt sånn hver kveld..
Leona77 Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Jeg har også hatt en del hetetokter, men de kommer ikke så ofte nå lenger, er i uke 8 nå.
Mjølkekua Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Joda, jeg har også hetetokter. Tror det er vanlig når det produseres progestron. Man får visst mange av de samme plagene ved graviditet som ved overgangsalder har jeg hørt. Ikke bekymre deg for det :-)
nurket4a Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Jeg veksler mellom å fryse og svette om dagene, egentlig litt plagsomt innimellom. Det er slik at jeg vurderer å ha skifte med meg på jobb !!! Men akkurat nå kjenner jeg at jeg savner en hetetokte! Sitter i stua med 24 grader og tror jeg fryser meg skakk!!!
nikitaa90 Skrevet 29. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2009 hei dere Tuusen takk for svar Jeg er hypokonder, så jeg får helt panikk om jeg merker noe nytt eller.. ja... Så takker for det NÅ er jeg rolig igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå