Gå til innhold

noen her inne som er blitt gravide ved inseminasjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei. jeg hadde oxo inseminasjon i går på riksen, andre gang for meg. jag hadde en i januar oxo, og da ble jeg gravid på første forsøk, men vi måte fjerne i uke 20 den 8 juni 2009.

di sa dte bare var 20 prosent sist får og lykkes, men det komme rjo ann på alder, som meg og mannen min, vi er unge og har ett barn som vi har greid selv i 2005, klarte og bli gravid på første forsøk med inseminasjon,, og da sier di at man har større sjanse for og bli gravid.

så nå krysser vi fingrene for 2010 baby, og at spira sitter. og alt vil gå bra denne gang.

håper alt ordner seg for dere:D kanskje vi kan følge hverandre framover.'

hvor mange egg hadde du som var modne?

her var det bare 1, men det var det sist også, men egentlig fornøyd med det, etter gutt ungen var født 7 uker før tiden. da er det større risiko for meg og gå med tvillinger..

takk for svaret mailinn-1. Lykke til med 2010 baby, håper det går bra. Håper det ordner seg for oss også selv om det bare er 20% sjanse. Det er vårt første forsøk mens vi venter på IVF til januar. Har ikke barn fra før. Da jeg var på UL så så vi bare en eggpose og da fikk jeg beskjed om å fortsette med puregon sprøyter i to dager til.

bare hyggelig vettu;D men har du prøvd menopur? hører det er manger osm får flere egg poser av den sprøyta.

hvor stort var den ene eggposen din? jeg har gått på 10 menopursprøyter med 75 ie i 10 dager, dobbelt i 2 dager, så går sakte her oxo, men jeg har masse egg, 14 på dne ene siden og 10 på den andre, en mine egg vil likosm ikke gjøre seg store og kroppen min vil ikke at jeg skal ha eggløsning. veldig rart syntes di inne på riksen.

men da har du kanskje blitt inseminert da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...