♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Tenker på de overtrekkstøflene med fór til de søte små som ikke går enda. Er de bra? Virkelig vanntette? Varme nok? hva har dere inni tøflene når de leker ute i kaldt vær (snø/regn)? Og det uunngåelige spørsmålet: Er Reima sine bedre?? Takknemlig for svar :-)
Gjest Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Hadde Stonz til lillegutt, regner med det er noe av det samme. De var veldig gode og varme, vanntette. Hadde jo strømpis og ullsokker inni. Aldri kald, men nå var vi jo aldri ute i timesvis da han var så liten...
Frøken Freken Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Har Stonz, og er veldig fornøyd med dem. Har også hatt reima tec, og de hang IKKE på Må i tillegg si at servicen på stonz.no er knallbra. Polarn sine har jeg ikke prøvd, men syns jo kvaliteten på deres produkter er jevnt over god.
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 28. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2009 Takk for tips! Aldri hørt om Stonz før, men de så jo kjempefine ut! Hvordan er de på str? Har en liten storfot her...bruker sikkert 21/22 i sko allerede og er bare såvidt passert 11mnd. (Snart barnehagegutt, derfor sneik jeg meg litt for tidlig inn på dette forumet for å spørre dere mer erfarne mødre.. ) Har dere tilfeldigvis prøvd vottene fra Stonz også? leter etter votter som er greie å få på (og beholde på) en liten knert som helst ikke vil ha de på...
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Vi hadde de utetøflene fra Polar'n... bare tull, spør du meg.. funker fint så lenge de sitter i vogna/bilen, men ikke egnet til bruk i bhg.. Han ble våt tvers igjennom, og de bare sklei av føttene hans.. Så selv om han ikke gikk selv, brukte vi forede støvler i stedet (dette var i mars/april- mildt hos oss da)..Funka bedre det, altså..
Makko med to små gutter Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Enig med Mammas go'klump+spire<3. Jeg har også både "utetøfler" fra p.o.p og noen "bortesydde". Funker helt greit i vogn ol men om gutten din krabber kjøp sko/støvler som om han skulle gått. Det kommer vel snart uansett og det er jo bare ubehagelig å måtte gå på f.eks. grus i tøfler. Vottene til p.o.p med glidlås til tommelen er helt ok, men dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå