Gå til innhold

Lengsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her, en liten uke i fra Ikm, og tenker på alt jeg ønsker skal bli. Og alt som ikke er. Kjenner det begynner og tære mer på, vært prøver i snart 2år.. Noen perioder er vanskligere enn andre.. Jeg er inne i en sånn en nå.

Jeg lengter så inderlig etter en liten pode. Jeg vil så gjerne bli mamma. Jeg vil så inderlig gjerne fortelle mannen jeg elsker, at han skal bli pappa. Jeg vil kjenne livet inni meg, jeg vil kjenne de intense smertene og gledene en fødsel fører med seg. Jeg vil ha såre bryst.

Jeg vil ha alt.. Jeg vet kanskje det er mye og be om.. Men jeg klarer ikke la være be om det. Lurer på om det er Pergo trollet som rir meg om dagen. Du ville ikke tru hva jeg fikk tårer i øynene av Noras reklame for blåbærsyltetøy i sta... *ler*

Jeg sender mange gode og varme tanker til alle dere som har det som meg; En lengsel så stor..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det ikke slik som deg, men fine og triste ord. Håper det snart klaffer for dere. Du høres veldig klar ut til å bli mamma og den babyen som får deg til mor blir nok et lykkelig barn:)

Lykke til. Tenker på deg og andre som sliter.

Klem

Skrevet

Jeg skjønner deg så godt. Jeg har ikke prøvd like lenge som deg, men savnet er STORT! Irriterer meg over alle med baby eller gravide som sier at jeg ikke må tenke på det, for jeg tenker på det HELE tiden! Jeg er livredd det skal være noe feil med en av oss så vi ikke kan få en liten en. Hele livet har jeg drømt om min egen familie. Jeg lengter etter å vite hvordan det er å være gravid. Jeg lengter etter den lille som skal gjøre mitt egentlig så supre liv komplett. Jeg lengter å dele nyheten med venner og familie. Jeg lengter å pusse opp det siste soverommet som en gang skal bli et barnerom..

En lengtene klem fra en som også lengter etter at to blir tre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...