Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da har jeg sendt deg en melding her..:)

Skrevet

sender deg en mail nå jeg!!!

Skrevet

Har sendt til postkassen din jeg og! :) men nå var det visst plutselig seks stk ser jeg... var fire i sted...

Skrevet

Nå har jeg spådd 1o stk,selvom jeg kun sku spå 5.. Hehe.

Det lønner seg å sende meg mail,ikke brev på innboksen..Da postkassa alltid er full der... Lettere å få svar av meg på mail...

Til dere som ikke rakk å få en gratis spå,kan dere stikke innom min spåkafee..Skriv gjerne i gjeste boka mi...

http://spaakafen.page.tl

¨

mail adressa mi er ;

[email protected]

Skrevet

Jeg var den som svarte først, og har ikke fått noe spådom!!! Trekker du ut virkåelige eller går du nedover?? jeg var glad jeg endelig var den første...

så får jeg tilbake at jeg må betale.. Dette lukter muffens lang vei. jeg mista plutselig litt tro på dette her..

Skrevet

...helt enig....jeg var nr 2 og fikk samme beskjed. Da blåser jeg i hele greia!

Skrevet

Jeg ser på innlegg tilbake i tid, og ser at det er mye negativ omtale om denne Tussimor!! . Når hun sier hun skal spå 5,4 eller 10, så spår hun ikke de som melder seg på, men sier hun har spådd mange. Tror hun bruker som triks for å tjene penger. Håper ikke rosa+blå+sa, eller snuttemor har betalt henne. Hun har også hatt virus på sin pc, så om dere legger henne til på msn, risikerer dere overførsel til deres data. Om hun krever dere inn på hennes side, så la heller være!

beklager:(

Skrevet

Hei!

Tussimor! skrev at hun vil spå 5 stk. gratis, men de skulle sende mail til e-postadressen og ikke til postkassen på BIM, derfor ble de sikkert ikke registrert, tror jeg.

Skrevet

Jeg ble selv lovt spåing men har aldri sett noe til den, skulle vente i 10 min osv.. hørte ikke så mye mer ifra henne, så ser ikke så positivt på det jeg heller! Vist man skriver at man vil spå andre så får jo man holde det man lover også, man bør jo forvente at det er endel som vil svare henne da når hun skriver slikt ut! Og da kan man ikke henge med leppa liksom! nei jeg ble og er velddigt skuffet! Jeg synest at det er sykt at folk skal ta seg betalt for en slik gave også! Det er missbruking av evner som de har våre så heldige å fått som ikke alle har!!

Skrevet

Ærlig talt folkens... Jeg bruker av min tid,frivllig og spår dere når jeg har ork og vil det selv..Skriver jeg 5 gratis,så spår jeg alltid nesten det dobbelte,,Og folk er utakknemlig,jeg rekker ikke alle sammen.. Ta igår da, fikk 15 stk post på innboken min,ennå motok jeg 5 andre henvdelser.. HVordan i alle dager ska jeg rekke over alle sammen?? er vel ingen super kvinne heller,jeg som andre spåkoner her har da et hjem,med 3 barn ,jobb og hus,ennå slit jeg med helsa mi,men lell sitt jeg til 01-02 på natta nesten hver kveld å spår dere gratis , utakknemlige jenter,.Får dere negative kort blir dere sur da ogsa.. Det er ikke rart at flere her inne har sluttet å vært her,fordi noen av dere må bare lage kvalme... Og ja ,jeg har en spåkafee...Der DE SOM VIL,HELT FRIVILLIG KAN BLI SPÅDD, ingen tvang,,,,,Har jeg dårlig omtale??Hvor hen?? Har masse postive tilbakemeld nesten hver dag jeg,hadde j lurt folk så hadde jeg vel ikke vært her,..

1)

jeg tar ikke den første eller siste,j velger bare sånn som j sel vføler for det,stiller dere 5 spørsmål tar j heller ei som spør om 2 spørsmål slik at j slipper å sitt utover hele natta å spå...

Skrevet

stå på tussimor :) du har min fulle støtte her!

SKJERP DERE!! Dere kan heller betale penger for å bli spådd hvis det er SÅ viktig for dere!

vi er bare mennesker vi også.. blir så dårlig stemning her inne når dere holder på sånn...*arg*

Skrevet

Adine håper:

Takk..Enkelte forstår ikke hvor mye jobb det er..Og dem krever at j ska spå dem,de som krever det ,spår j aldri,og de som maser på meg får heller ikke svar.. F eks ei,masa på meg 6-7 ganger på under en kveld,,,Sånne tar jeg ikke,pga av prinsipp..Prøver å være snill,og spå folk men hvis det er slik utakknemlighet så gidder j f meg ikke å spå folk her inne ...... Dere som vil bli spådd, dere må gi meg minst en kveld,og vil dere ha svar fort så kan dere stikke innom spåkafeen min å betale for spåing,da spår j som regel folk innen 1 time.. Grunnen er enklet at j har ikke mulighet,sia j som andre har 3 barn ,hus og hjem og jobb,....Pluss slit med helsa mi....Og du anonym som ikke tør å signere engang,med ditt eget nick.. Fikk virus for 3 uker sia,stemmer det for di jeg fikk en vegg mld,på facebook.. Og måtte kjøpe meg ny mini pc...Ska j kanskje sende deg kvittering på at j har kjøpt meg ny pc??Alt dette tullet fordi du ble for sein til å bli spådd...Jaja,,,

Folk får tro på den de selv ønsker å tro på.,Men syntes det er dårlig gjørt av deg kun fordi du ble for sein til å bli spådd.. Og j sa klart ifra,ikke send på innboksen da den alltid er full,men send meg mail..,..

Skrevet

Hvem her ble spådd av tussimor i går kveld???

Skrevet

når du ikke engang gidder å vise nicket ditt, kan du ikke akkurat forvente å få svar heller!

Skrevet

Guri meg så utakknemmelige folk er!

Om dere er så missfornøyd, slå no heller opp i se&hør, der har dere spåkoner som dere kan spørre, så slipper vi å lese alt det negative som kommer fram her.

Hadde jeg kunne spådd hadde ikke jeg giddet å spådd de som sitter å lager kvalm her!

Jeg synes de som spår her inne er koselige mennesker, og jeg synes de gjør en flott innsats for alle!

Så til ALLE dere negative mennesker:

SLUTT Å SPØRR OM Å BLI SPÅDD NÅR DERE IKKE KLARER Å VENTE! (og ikke minst ikke tåler svarene)!

Stå på videre tussimor å resten av dere som gjør dette gratis for andre!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...