Gå til innhold

Hva er trikset?

Ragnis

Anbefalte innlegg

Hei dere voksne gravide:)

Jeg er 37 (og et halvt...) og har prøvd i 6 mnd å bli gravid nå... Vet det ikke er så fryktelig lenge, men føles sånn, da jeg ble gravid tre ganger i 20-åra på første forsøk. Har ny mann, men han har barn fra før også. Hvorfor blir det egentlig så mye mer vanskelig? Teit spørsmål, kanskje, men... Hvor lenge måtte dere prøve før det var klaff? Har i utgangspunktet planlagt at hvis det ikke gikk av seg selv, så skulle vi ikke prøve ivf eller sånn, men merker at jeg har veeldig lyst å bli gravid nå!

Fortsetter under...

Hei SVB...

Jeg er i samme situasjon som deg,og samme alder=0)

Vi forsøkte i 1 år etter at jeg sluttet med p-sprøyta men ikke noe skjedde...

Så fant mannen min ut at det fantes eggeløsningstester!! hehe,stooor åpenbaring...Ble gravid på første forsøk!!

Håper dere får det til,lykke til!!

Hei! :-)

Fikk min lille prins for 7 uker siden og har 5 barn, og fikk dei 3 siste barna da jeg var 35 år, 38 år og 42 år! :-)

Var 28 år og 31 år dei 2 første gangene og alle er laget på naturlig måte! :-)

Jeg brukte eggløsningstester da jeg ble gravid dei 3 siste gangene og da klaffet det på 2 - 3 forsøk alle gangene! :-)

Tror også at det er veldig viktig å ikke tenke så mye og stresse med å bli gravid, jeg ble gravid den mnd. jeg jobbet veeldig mye og ikke trodde jeg kom til å bli gravid!

Masse lykke til! :-)

I en normal syklus skal eggløsning være 14 før mens, så om det er midt i syklusen, så må du ha en syklus på 28 dager. Fikk full oversikt over min syklus ved å bruke en "Pearly" fra PFC tror jeg det heter, som prevansjon. Jeg har 5 barn laget på naturmetoden, de to siste som 39 og 42-åring. Brukte da 1 og 3 prøveperioder. Lykke til ihvertfall:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...