Snupi27 Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 jeg sluttet på pillen i juli. har hatt tr engang etter det.. jeg skulle hatt tr nå fredag som var. men den kom ikke og har heller ikke kommet. om den nå kommer så har jeg en syklus på 35 dager. hvor mange dager kan man ha i en syklus egentlig? jeg har ikke særlig lyst til å teste enda for jeg er litt redd for at jeg blir skuffa.. tr kan jo fortsatt komme tenker jeg så jeg tenkte å vente noen dager til.. jeg har oxo lest her at noen har fått tr tilbake vanlig etter pille slutt men så stoppet tr i noen mnd igjen etter første mens..?
rødt&blått Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Så tålmodig du er da, som venter med å teste! Hvis du klarer å vente til fredag og enda ikke har fått mens, så er det jo kjekt å teste! Eller teste nå, så får du svaret uansett? Uteblitt mens tyder jo på graviditet, men self kan det være litt kluss ifm avslutning på pilla. Jeg kjenner til flere som har blitt gravid på 1. forsøk etter pillestopp, så det kan være du er gravid!! Lykke til!
Snupi27 Skrevet 29. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2009 jeg blir så skuffa når testen er negativ skjønner du. hehe.. derfor holder jeg meg i nakkeskinnet.. =P om jeg får mens nå så har jeg en syklus på 36 dager.. hvor høy kan den egentlig være? sist jeg sluttet på pillen og fikk min første jente så tok det meg 6 mnd å få tilbake mensen. nå gikk det så fort. bare en mnd! derfor jeg lurer på hvor tr blir av. kanskje jeg må vente i nye 6 mnd før den kommer igjen? eller at jeg er gravid.. men jeg har absolutt ingen symptomer da.. bortsett fra litt mensmurringer innimellom.. takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå