Baby-bea Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Jeg er 35. Sambo 47. I fjor ble jeg gravid på første forsøk. JIPPI!! Stor var fortvilelsen da vi mistet i MA i uke 13. Jeg måtte da ha utskrapning. Blødde i 4 uker etterpå. Vi trodde vi skulle bli kjapt gravide igjen.... .... men nå 13mnd etter har jeg fortsatt ingen spire i magen :-( Sukk, blir så deppa, lei og utålmodig!! Jeg har nå vært å tatt hormonprøver - som visstnok er normale. Sambo tok sædprøve - som viste et stort antall unormale celler - men det er normalt! Hæ??? Skjønte ikke den. Håper vi får mer forklaring på timen vi etterhvert skal ha. Regner med at jeg får sjekka egglederne mine også. Jeg har barn fra før, men ikke sambo. Føler veldig på det.... Jeg vil jo så gjerne! Tenker så dumt at dersom det er min "feil" at vi ikke får barn, bør jeg kanskje gi han sjansen sammen med en annen dame??? Sukk! Jeg har nok ingenting å klage over, for dere er nok mange der ute som har det mye verre enn meg. Men akkurat nå har jeg besøk av tante rød og da blir humøret deretter.... Forb.... hormoner! Noen der ute som har lyst å skravle?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Hei! Jeg kjenner meg igjen... Jeg er snart 42 år og har dårlig tid. Har en gutt på 3,5 år og har så lyst på en til! Vi har prøvd i godt over 2 år. Sist høst ble jeg gravid men mistet i uke 13 i jula. Det var tøfft! Jeg brukte litt tid på å komme meg, men har prøvd i månedsvis uten resultat. Jeg begynner å bli motløs. Tror ikke lenger at det går, men klarer ikke å slutte å prøve. Vi har tidligere satt oss en grense på ut året, for prøving. Det stresser meg. Kjenner at jeg er lei meg. Håper det ordner seg for dere! Du har mye lengre tid....
Baby-bea Skrevet 30. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2009 Å! Skjønner stresset ditt, men hvorfor prøve bare ut året? Har dere tenkt å begynne med prevensjon da eller? Vi er henvist til Medicus i Trondheim,så vi går å venter på svar derfra. Håper d går kjapt,slik at vi får en avklaring. Blir jo smårar av å gå sånn! Gleder meg til lapraskopien av egglederfunksjonen min er over. Håper på et vis de er tette, for gynekologen min sa også noe om at det kunne være slimhinnen min. Hva da liksom? Hva innebærer d? Gikk rett i depresjonen etter MA`en jeg også. Siden jeg ikke har blitt gravid etterpå blir jeg mer og mer stressa og lei meg. Sambo er utrolig nok roligere enn meg. Han er så sikker på at vi før eller siden skal få det til. Sukk. Jeg håper virkelig det. Nå skal jeg se "åttlingmammaen". Jeg kan ikke påstå at jeg ønsker meg 8 på en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå