Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Jeg slipper ut litt smertelyd her inne hos dere. Beklager jenter! Hehe. Jeg har bare så sykt vondt i magen. På siden å rett under navlen. Føles helt merkelig. Testa postitivt el for 4 dager siden, og neg dagen etter på. Så det kan vel ikke være el smerter? Å i tilfelle , hvorfor er de SÅ forbaska sterk? Aldri opplevd dette. Er så ubehagelig. Hva kan det være? Er vondt når jeg strekker meg, å tar tunge pust! Merka de i dag tidlig. Hadde det så vidt i går, men ikke så mye. Pliis, noen der ute som kanskje vet hva den kan være? :-)
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 28. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 28. september 2009 *dytter* litt på denne :-)
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 28. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2009 Ingen der ute som har en anelse om hva det kan være? Fatter ikke hva det kan være... Off! Er så ubehagelig til tider! Å får ikke komt meg til legen! Trenger igrunn ikke det heller, er ikke så dødsvondt!! Men ja... Sorry maset jenter!
pippi_78 Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Er det bare i dag du har hatt vondt eller? Opplevd det før?
mammaen til 2+1 Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Hei du.. det kan være en cyste..! vis du har masse smerter ville jeg ringt legevakten.. høres veldig ut som en cyste på den ene egstokken..
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 29. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2009 Okej, Hjelp! Hva er det for noe? Har ikke hørt eller lest så mye om det. Noen som vil forklare? :S Bør jeg gå til lege? Er ikke smerter lengre, nå er det bare masse bobling eller hva jeg skal si og føles ut som om noe strekker. Hmm.. Hjelp!!!
MammaMia=) Skrevet 29. september 2009 #7 Skrevet 29. september 2009 Cycte er egg som ikke har modnet så de har fått oppsamling av vann. Det er helt vanlig å ha, men færreste kjenner man. Det er når de begynner å bli store og når dem sprekker at det kan gjøre j*****lig vondt. har hatt det ihvertfall 3 ganger før (en liten og 2 som var store som tennisballer). Hvis smerten gir seg nå, så har den mest sannsynlig sprukket. Jeg fikk beskjed på sykehuset første gang jeg hadde det om at hvis det ikke er konstant vondt så er det ikke noe fare. Hvis og evt når det gjør vondt 24/7 så må man kontakte legen. Men hvis du fortsatt er nærvøs så ring til legen for å sjekke. Bedre med en gang for mye enn for lite. God bedring da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå