Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 må bare syte litt...etter 2 tester med sytrådstreker, par kvelder med kvalme og hormonsvigninger ser det ut som tanta kommer på besøk allikevel! har blødd 2 ganger, veeeldig lite, (en kvart teskje) ene gangen på fredag, andre gangen i går! blod er blod syns kroppen er teit som lurer meg sånn, denne pp har alt virka mye mer ekte.. ømme pupper, trøøøtt, tisser mer! fått dilla på lovehearts og litago sjokko shake! tappen virker mer og mer åpen, og mensmurringene kommer i rypp og napp! jaja..da blir det vel enda en mnd her inne med dere herlige damer da:p et siste sukk før jeg lagrer..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Hei, hadde virkelig trua på deg denne mnd. Men gi ikke opp,tr har jo ikke kommet for fullt enda. Jeg har hatt 6 tester med sterke skyggestreker om morgnen,men symptomene mine har forsvunnet,strekene er svakere, og kjenner tr snart kommer på besøk, så da får vi bare prøve å holde ut en mnd til selv om det er skikkelig frustrerende og leit. Så føler med deg. klem. Ps, er det ikke litt merkelig at ikke kroppen din har satt skikkelig igang med mens til nå da? hm,rart
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 heei hadde trua selv også jeg..så er litt deppa og lei, tr har ikke kommet anda nei, skulle jo egentlig ikke hatt den før fre/lør!? syns det er rart også! håper jo fortsatt litt, er bare lei hvis jeg har blitt lurt, hehe.. leit at strekene har blitt svakere.. kanskje vi ikke får tr allikevel!? DET hadde vært noe det! skjønte ikke helt det siste? om tr...?? klemklem...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Uffda, ikke noe morro :/ Men, ikke gi opp håpet-höres ikke ut som TR har kommet for fullt ennå. Kan like gjerne være sporblödninger i starten av en graviditet. Veldig rart at det kommer skyggestreker, hvis ikke det er graviditet på gang, da... Selv testet jeg neg. i dag (1-3 dager f¨or IKM, tror jeg). Ikke akkuart happy over det, nei Xer fingrene for at kroppen bare spiller deg et lite puss, og at du snart får et soleklart pos. resultat
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Hei ma ♥ 3-åring ♥! veldig leit å høre at du skal være her enda en pp, meeen, som du sier, så har jo ikke TR kommet hos deg enda heller! jeg tar en test i morgen uansett jeg, skal til malmø på torsdagen, så greit å være sikker så man ikke tar et par øl og er gravid likevel! ja, rart med de testene, er vel ikke skyggestreker, for det kommer en klar blå strek etter bare 2-3 sek, men den er så tynn! har en del stikninger der nede nå, så enten driver tr å banker på døren, eller så er det et lite knøtt som vokser inni der! håper jo på det beste, men ikke så lett når alt ser litt mørkt ut!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 Hehe, at tante rød kommer på besøk... Virker jo om det er noe som skjer med deg da. Tror fortsatt du er gravid jeg. Masse lykke til med testen. klem
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 åååååja...hehe! er ikke så lett når man tenker kort se! hehehe Ja, håååper jo det er noe, er bare denne tappen som er rar, og disse menssmertene som blir sterkere og sterkere, spesielt når jeg står! ellers har jeg en følelse av å være generelt støl og øm nederst i magen! du da? skal du teste snart? hold meg oppdatert! jeg sier i fra i morgen hva resultatet er, om dere vil eller ikke! hehe
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 29. september 2009 #8 Skrevet 29. september 2009 jeg har hatt så vondt i magen de siste dagene, og i natt og i dag har det vært så ille som det kan få blitt.. så tenkte jeg skulle ta en test før jeg ringte legen, den var jo så negativ som en test kan få blitt! så nå ligger jeg her på sofaen og gråter en liten tåre for meg selv, og alle de som ikke ble gravide denne pp...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 29. september 2009 #9 Skrevet 29. september 2009 Hvis det er noen trøst så viste min test og heeelt blendahvit idag. Alle mine tidligere symptomer er borte, og kjenner tr er på vei. Vi får satse på at neste mnd er våres tur. Trøsteklem.
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 29. september 2009 #10 Skrevet 29. september 2009 uff...er jo ikke noe trøst det da, vil jo det beste for andre, hadde håpet at du kunne gå videre til 1.trim jeg! trøste klem til deg også.. da får vi vel bare holde ut med hverandre en mnd til da
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 29. september 2009 #11 Skrevet 29. september 2009 Vi får nok det hehe. Ja vi får bare prøve hardere neste mnd. Fore oss med vitaminer,sink til mannen,osv. Nå skal jeg faktisk treffe Maddemor for førstegang. Fant ut at vi bor bare et par mil fra hverandre. Blir gøy. Snk senere. klem
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 29. september 2009 #12 Skrevet 29. september 2009 er så enig...tante skulle ikke kommer før lørdag å i går dukket hun plutsli opp uten vidre...sitter her å er dritt sur ...ondt her å der haøsbrann gange 1000 joda sannsynli...*sukker* har mere graviditets symtomer en mensn ondt for å si det slik
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 29. september 2009 #13 Skrevet 29. september 2009 var nettop hos legen, og denna kroppen er merkelig gitt!!!! hun så null tegn til TR, tok med de to testene jeg har tatt, og hun syns de så VELDIG positive ut... skal visst på sykehuset i morgen for å få tatt en hcg blodprøve, og fikk beskjed om å holde meg i ro.. så da blei det vel ingen malmø tur da.. hun skjønte ikke hvor jeg hadde blødd fra de gangene det hadde kommet pittelitt!! æææææ...fikk plutselig litt forhåpninger igjen, orker ikke bli like skuffet som før i dag! fikk også streng beskjed om å slutte med tappetafsing, ikke fordi det er "farlig", emn fordi hun har sett så mange jenter bli gale av det, fordi deres tapp ikke var som "fasittappen"! ser den egentlig..så null tappetafsing på meg fremover!
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 29. september 2009 #14 Skrevet 29. september 2009 dytter denne litt jeg..ligger å kjeder meg på sofaen, hehe
Eurecaღmed spireღ Skrevet 29. september 2009 #15 Skrevet 29. september 2009 Blødningen kan ha vært fra sprukne blodkar fra slimhinnene. Ikke uvanlig i starten av en graviditet. sprukne blodkar kan se "skummelt" ut, neseblod er også som regel srukne blodkar fra såre slimhinner. Godt tegn at det ikke var tegn til TR da! Lykke til!
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 29. september 2009 #16 Skrevet 29. september 2009 åå...hååper det, puppene blir bare ømmere, og ømmere, + at jeg har en veldig merkelig følelse nederst i magen! får vel bare vente å se da, ble sykmeldt ut uka. så får vel se ett par filmer for ikke å gå på veggen.. hehe, noen gode å anbefale?
Eurecaღmed spireღ Skrevet 29. september 2009 #17 Skrevet 29. september 2009 Lykke til med HCG prøve!! Tvi , tvi
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 30. september 2009 #18 Skrevet 30. september 2009 takk..da var blodprøvene i boks.! haater å ta de:( får svar før helga, så det blir spennende.. formen er den samme som den har vært resten av uka, så blir ikke noe klokere! puppene er ømme, og kjennes ut som tr har vært på vei i over en uke nå! så enten bør hun komme, eller så bør det være maaasse hcg i blodet mitt hvordan går det med resten av folket her inne da? katta? fått noe besøk enda? og hvordan var det å hilse på maddemor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå