LilleBanan blir storebror Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Er på dag 17 i dag, våknet kl 6 og målte tempen ( pleier egentlig å måle kl 7, men det kan vel ikke spille så stor rolle?) I går var tempen 36.04, dagen før 36,15, så i dag var jeg sikker på at den var bra over 36 men neida, 35,67?? Hva skjer... Har alltid holdt seg høyt fram til mensen. Har brukt temping som prevensjon lenge. Typisk at det blir kluss når det brukes til å planlegge bebis. Noen med erfaringer?
hæppi;) Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Da har du nok ikke hatt EL enda. At du måler 1 time tidligere skal ikke ha noe å si. Mange får en dipp i tempen rett før EL. Kan være meget mulig at du får EL i dag eller i morgen. Lykke til:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Dette har skjedd med meg og denne mnd. Jeg har målt i munnen hver ettermiddag etter en time i ro. Sist jeg var gravid var temp etter el over 37.4 grader. mistet jo da. Neste gang jeg fikk el etter ma målte temp nesten like høyt etter el. Ca 37.3-37.4 helt til morgnen mens brøt ut. MEN denne gangen har den holdt seg på 36.7-36-8. dagen etter el var den 37 på morran,men etter det altså så den temp jeg skrev i setningen over her. Merkelige greier. Skjønner ingenting. Skal ha tr til fredag, og regner da med at den vil komme og siden temp er så lav i forhold til sist.
hæppi;) Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Ikke for å være kjip, men det kan jo være at du ikke har hatt EL denne mnd? Hender jo man hopper over; uten at noe nødvendigvis er galt av den grunn....
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Jeg hadde skikkelige el-smerter i flere dgr,men ingen el-slim så kan godt være at jeg ikke hadde el denne mnd. Jaja. Får håpe at egget ditt kommer da. klem
LilleBanan blir storebror Skrevet 28. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2009 Nei det er sikkert ikke no galt. Men ble så overraska. Kjenner kroppen min ganske godt og har tempet lenge, men aldri opplevd dette. Kjennt EL smerter etc. Men får nå se i morgen på tempen . Er første pp så er nå litt spennt da
hæppi;) Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 katta76-egget mitt er kommet frem-venter barn om 7 uker;). Ville bare svare dere for jeg har litt erfaring med temping. Masse lykke til!!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. september 2009 #8 Skrevet 28. september 2009 Hehe,mente Lillebanan når det gjaldt egget. Tusen takk for lykkeønskningene. Og masse lykke til til deg også.
hæppi;) Skrevet 28. september 2009 #9 Skrevet 28. september 2009 hi,hi,er så full av meg selv jeg vøtt;). Neida, men som sagt, masse lykke til. Dere fortjener så inderlig en liten spire ( eller to eller tre;) i magen deres;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå