Gå til innhold

Flere som er svimle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6+6, og i dag har jeg vært svimmel og tung i hodet med hodepine. Ubehagelig. Var ute en tur men måtte ta det med ro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var veldig svimmel i begynnelse i mitt forige svangerskap... Det var et av de første symptonene for meg da... Nå er jeg sansynligvis 4+6 (ikke 100%, da jeg ikke har tatt test ;-)), men har ingen symtoner annet enn uteblitt mens og en "mett" følelse i kroppen som jeg husker fra de to forige svangerskapene.... Hadde forresten veldig hodepine i går, som var litt annerledes en vanlig... Hodepine kan forøvrig være tegn på gutt :))

Skrevet

Denne svimmelheten går litt opp og ned. Når jeg tar det med ro går det bra. Når jeg er ute og går, er på kjøpesenter osv går det trill rundt oppi hodet mitt...

Skrevet

Ja, jeg er mye svimmel. Har vært det siden uke7, er nå 10+6. Jeg har ikke hodepine, bare svimler.

Skrevet

Jeg har vært en del svimmel, men fikk tips fra legen om å spise annenhver time (ikke mer en tre timer mellom måltider).

I tillegg anbefalte hun å drikke mer, gjerne også juice for det hjelper opptaket av jern. Jeg drikker en del juice, men blander den ut 50-50 med vann slik at det ikke skal bli for sterkt for magen..

Nå er jeg nesten ikke svimmel lenger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...