Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Vet at det er forskjell på folk, men er litt bekymret. Og har ingen erfaring med dette selv, da jeg er førstegangs. Jeg er ca. 9 uker på vei. Og har ikke mage enda, eller gått opp i vekt, så en vektkurve på 1trimester debatten, men den gjelder ikke her, har nemlig gått ned i vekt. Puppene har blitt større, men det er det eneste. Er redd for at ting ikke er som de skal. Er det mulig at jeg har bommet totalt på ukene?
-68mamma Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 De ferreste førstegangs får mage og vektøkning før et godt stykke ut i 2.trim. Du er med andre ord helt normal. Også like vanlig å gå ned i vekt, mange gjør det pga kvalme.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Slapp helt av :-) Men min første hadde jeg den dagen jeg fødte lagt på meg 5 kg :-) Så alt er normalt. Nå er jeg gravid med nr 2 (ca 9 uker som deg) og merker fremdeles ingen ting på magen :-) Lykke til videre c",)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Bra å vite at det er vanlig.. Man blir jo urolig for alt mulig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå